וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו פורנו": ארגנטינה ומסי עקצו את ברזיל, סקאלוני "הטיל פצצה"

האלביסלטה בעננים אחרי הניצחון ההיסטורי במרקאנה. השחקנים הקניטו את היריבה המושבעת, מקאליסטר "התפייט", מסי התעמת עם רודריגו ותקף: "הם עסוקים במכות במקום בכדורגל". המאמן הפתיע את כולם: "שוקל את עתידי. הנבחרת זקוקה למישהו עם אנרגיות"

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

המפגשים בין נבחרת ארגנטינה לנבחרת ברזיל תמיד אמוציונליים ויצריים, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) הרוחות התלהטו אפילו יותר מהרגיל. בסופו של הלילה, האלביסלסטה חגגו ניצחון היסטורי בקלאסיקו של דרום אמריקה עם 0:1 קטן-גדול במרקאנה, אבל בסיום כולם עסקו בסערה שקדמה לשריקת הפתיחה.

עימותים אלימים בין המשטרה למאות אוהדי נבחרת ארגנטינה ביציעי המרקאנה, גרמו לדחייה של חצי שעה בפתיחת המשחק, לאחר ששחקני אלופת העולם ירדו מכר הדשא בהפגנתיות. "אנחנו הולכים מפה. לא משחקים בנסיבות כאלה", נראה מסי אומר לשחקני נבחרת ארגנטינה בשעה שירדו לחדר ההלבשה. בסרטונים מהיציע, נראים שוטרים ברזילאים מכים אוהדים ארגנטינאים ללא סיבה נראית לעין, בזמן ההמנון הברזילאי. כמו כן, נראה שוטר מעביר אלה לאוהד ברזילאי, שהשתמש בה כדי להכות אוהדים ארגטינאים עד זוב דם.

נגיחה עוצמתית של ניקולאס אוטאמנדי בדקה ה-63 העניקה להם ניצחון 0:1 היסטורי במרקאנה, שגרם לברזיל להפסד בית ראשון אי פעם במוקדמות המונדיאל.

"ראינו איך המשטרה מכה את אנשינו, כולם חלק מבני משפחותינו. זה קרה גם בגביע הליברטדורס", אמר מסי, ועקץ: "הם עסוקים במכות יותר מאשר במשחק עצמו, אבל אנחנו בנבחרת כמו משפחה אחת מלוכדת, והחלטנו לשחק כדי להרגיע את המצב".

מסי שהוחלף בדקה ה-78 לאחר מה שנראה כמו פציעה קלה, המשיך במתקפה גם שעות אחרי שריקת הסיום, והעלה פוסט זועם ברשתות החברתיות. "הלילה עשינו היסטוריה, אבל המשחק הזה שוב יזכר בגלל הברוטליות של הברזילאים נגד הארגטינאים. אסור לקבל את זה, זה טירוף מוחלט, וחייב להיפסק אחת ולתמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, רודריגו דה פול, לצד שחקן נבחרת ברזיל רודריגו. Buda Mendes, GettyImages
הרוחות התלהטו. מסי ודה פול לצד רודריגו/GettyImages, Buda Mendes

מסי נראה טעון ואמוציונלי גם במהלך המשחק, ואף תועד בעיצומו של עימות מילולי עם רודריגו. "אתם פחדנים!", נראה שחקן ריאל מדריד מטיח במסי, שהשיב: "אנחנו אלופי העולם, למה שנפחד? תשמור על הפה שלך". החגיגות הגדולות של ארגנטינה בסיום המשחק זרו מלח על הפצעים של ברזיל, שספגה הפסד שלישי ברציפות במוקדמות, ונראית במשבר של ממש. במהלך החגיגות נראו שחקני ארגנטינה מפזזים שואגים בשמחה יחד עם האוהדים: "תעשו דקת דומיה לזכר ברזיל, היא מתה". הקשר אלכסיס מקאליסטר דאג להמחיש את התחושות בקרב המחנה הארגטינאי בצורה הטובה ביותר, כשאמר: "לנצח את ברזיל במרקאנה זה כמו פורנו".

מאמן נבחרת ארגטינה ליאונל סקאלוני. Buda Mendes, GettyImages
מאיפה זה בא? סקאלוני/GettyImages, Buda Mendes

ואם כל זה לא הספיק, במסיבת העיתונאים בתום המשחק התייצב ליאונל סקאלוני מול המצלמות ו"הטיל פצצה", כפי שהגדירו זאת באתר "TYCsports". "אני צריך לחשוב על צעדיי הבאים. נבחרת ארגנטינה זקוקה למאמן עם מלוא האנרגיות והרעב", הפתיע המאמן, שכזכור קיבל את התפקיד בשנת 2018, תחילה באופן זמני, והפך לקונצנזוס אחרי שהצעיד את הנבחרת לזכייה במונדיאל. "הסטנדרט בנבחרת ארגנטינה גבוה מאוד, ואני צריך לחשוב היטב מה עליי לעשות".

על פי דיווחים בארגנטינה, שוררת מתיחות קשה בין סקאלוני לבין יו"ר ההתאחדות צ'יקי טאפיה, וגם השחקנים מודעים במשך זמן מה לכך שסקאלוני "זועם בעקבות המצב". יחד עם זאת, גם הם הופתעו מאוד מההצהרות של סקאלוני בסיום, שככל הנראה לא היו מתוכננות, אלא באו מהבטן.

"אנחנו בטוחים שסקאלוני ימשיך", אמר כריסטיאן רומרו, וניקולאס אוטאמנדי הוסיף: "קיבלנו את המידע הזה בדיוק כמוכם. נדבר איתו, ונראה מה הלאה".

כך או כך, בשלב זה סקאלוני עדיין לא מתפטר, ובארגנטינה מנסים לשכנע אותו להמשיך, כשבמקביל הם פועלים ליישור ההדורים בינו לבין טאפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully