וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רצו את ג'אבר בנבחרת שלנו, עכשיו אין לו מקום גם במדינה שלנו"

עודכן לאחרונה: 17.11.2023 / 12:13

אופיר חיים מאמן נבחרת הנוער הצטרף למתקפה על השחקן ששיחק אמש בנבחרת פלסטין: "מקווה שהוא לא יזכה יותר לעמוד על מגרש כדורגל כשהדגל המרגש שלנו מתנופף בגאווה ברקע"

מרתון אתונה מחאת חטופים ופלסטינים/עינת אוליבייר

נבחרות פלסטין ולבנון נפרדו אתמול (חמישי) ב-0:0 במסגרת מוקדמות מונדיאל 2026. המשחק שאמור היה להיערך בלבנון הועבר לאיחוד האמירויות עקב המתיחות הגדולה, בעוד הפלסטינים יארחו את משחקם הבא מול אוסטרליה בכוויית.

מי שפתח בהרכב פלסטין והשלים 90 דקות היה עטאא ג'אבר, שבעברו שיחק בנבחרת הצעירה של ישראל ואף היה הקפטן שלה. בניגוד לג'אבר, חלוץ בני סכנין, עלא אלדין חסן, שוער קבוצת הנוער של סכנין, עבד יאסין ובלם הפועל אום אל פאחם, עמיד מחאג'נה, לא נכללו בסגל.

עוד בנושא עטאא ג'אבר

שחקן נבחרת פלסטין עטאא ג'אבר. Giuseppe CACACE / AFP, GettyImages
סופג מכל עבר. ג'אבר מול לבנון/GettyImages, Giuseppe CACACE / AFP

העובדה שג'אבר שיחק בנבחרת פלסטין גררה זעם רב בספורט הישראלי ואחרי שחבריו לשעבר תקפו אותו ברשתות, הגיע תורו של אופיר חיים. מאמן נבחרת הנוער שכתב פוסט חריף נגד ג'אבר ובין נכתב בין היתר: "כמאמן בנבחרת ובכלל, מעולם אף שחקן שלי לא קיבל יחס מועדף כי נולד לדת מסויימת, או הופלה לרעה חלילה בגלל שלא חשבתי כמוהו. תמיד דאגתי שכל אחד ירגיש הכוכב של הקבוצה. וזה מתוך תקווה פנימית שלי שכולנו כאן מעריכים את אותו הדגל ונלחמים עבורו עם אותה תשוקה".

"מעציב אותי לראות את הבחירה הבזויה של ג'אבר, (למרות שזאת בחירה שלנו שהוא לא חלק), אבל בסדר, זה הזמן לומר שלא ממש הערכתי את היכולת שלו על המגרש אז גם אני מגנה את הבחירה שלו מחוצה לו", הוסיף חיים.

"אני מאוד מקווה שהוא לא יזכה יותר לעמוד על מגרשים כשהדגל המרגש של המדינה המפוארת שלנו מתנופף בגאווה. ובכללי, אני מקווה שיפסיק לשחק, כי באף אחת מהמלחמות הוא לא ינצח. לא במגרש, ולא נגד ישראל. אז כמו שאמרתי, לא רצו אותו בנבחרת שלנו, אבל עכשיו גם אין לו מקום במדינה שלנו. הוא לא ראוי לה, בניגוד לקריירה המתה שלו. עם ישראל חי!".

שחקני נבחרת פלסטין. רויטרס
כך עלו ג'אבר ושחקני פלסטין לדשא/רויטרס

יוסף חדאד, פעיל ההסברה שנלחם מדי יום למען שמה של ישראל בעולם, צייץ על השתתפות ג'אבר במשחק ובשלל המחוות שערכו הפלסטינים: "עטאא ג'אבר מי שהיה רק לפני כמה שנים קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, שיחק היום במדי נבחרת פלסטין במשחק סולידריות עם עזה כשהוא עומד דקת דומייה על כל המחבלים של חמאס ושר את ההמנון הפלסטיני. ולמה זה אמור לעניין אתכם? כי עדיין יש לו תעודת זהות ישראלית! ביזיון... תשללו לו את האזרחות!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully