וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן וחלאילי צפויים להמשיך בהרכב: "יש כאב ראש חיובי"

16.11.2023 / 6:50

אופטימיות גדולה בנבחרת אחרי התיקו המצוין מול שוויץ. צמד הצעירים שהצטיינו בתמונת ה-11 לרומניה. זהבי, ויטור ודור פרץ יחזרו להרכב במשחק הקריטי בשבת. גורם: "אם ננצח את שני המשחקים הנותרים, נהיה ביורו"

שחקני מכבי תל אביב מציינים יום הולדת 19 לתמיר נמרודי שנחטף לעזה ונמצא בשבי החמאס/ספורט1

אופטימיות רבה בנבחרת ישראל אחרי התיקו 1:1 הנהדר אמש מול שוויץ, הגם שכרטיס העלייה ליורו לא מובטח, אפילו אם הנבחרת תנצח את צמד המשחקים שנותרו לה בשבת מול רומניה וביום שלישי מול אנדורה. המחצית השנייה אמש, שהיתה מהטובות של נבחרת ישראל מזה הרבה שנים, נותנת דחיפה ותקווה לקראת המפגש מול רומניה במוצאי שבת, אותו תהיה חייבת הנבחרת לנצח. "צריך לקחת את האנרגיות הנהדרות איתן סיימנו את המשחק ולהביא אותן כבר על ההתחלה מול רומניה", אמרו אמש בחדר ההלבשה בפאנצ'ו ארנה. "הפעם אנחנו לא רוצים לרדוף. רוצים לבוא מההתחלה ולחפש את שער היתרון".

ענאן חלאילי, נטע לביא שחקני נבחרת ישראל שומרים על גרניט ג'אקה. David Balogh, GettyImages
קיבל צ'אנס ולקח אותו בשתי ידיים. חלאילי אמש עם נטע לביא/GettyImages, David Balogh
sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
אוהדי נבחרת ישראל נגד שוויץ. GettyImages
בנבחרת התרגשו לראות את ילדי העוטף ביציעים/GettyImages

אבל מעבר לפן המקצועי והחישובים לקראת ההמשך, היו בנבחרת מאושרים שיכלו לשמח את באי האצטדיון שבחלקם היו ילדים מהעוטף, שחוו טרגדיות אישיות ומשפחתיות וזכו בסיום לקבל את חולצות השחקנים אחרי שנהנו ממחצית שנייה חלומית. "אי אפשר היה לשלוח אותם שוב בלי טיפת התרגשות", הסבירו בנבחרת. "מקווים שנתנו להם שעה של הסחת דעת מכל מה שהם עוברים".

הפנים כבר לרומניה בשבת ואלון חזן שוב יעשה שינויים רבים. מיגל ויטור יחזור למרכז ההגנה ורוי רביבו אמור לחזור מהרחקה ולפתוח. דור פרץ ישוב לאחד עשר וכך גם ערן זהבי. התלבטות גדולה תהיה לחזן ולבניון באשר למוחמד אבו פאני, שנתן מחצית שנייה מצוינת. מי שימשיך בהרכב הוא דור תורג'מן וגם ענאן חלאילי צפוי לקבל קרדיט בכנף. חזן ובניון יצטרכו להחליט אם לפתוח עם אוסקר גלוך או ללכת על קישור מעובה עם נטע לביא, אבו פאני ופרץ. גם גבי קניקובסקי שנכנס מצוין למחצית השנייה ועשה עבודה טובה אפילו כמגן ימני במקום אלי דסה, יילקח בחשבון. "יש כאב ראש חיובי לגבי ההרכב וזה מצוין. חבל שהדברים לא תלויים בנו, אבל אם ננצח את שני המשחקים מול רומניה ואנדורה, נהיה ביורו. זה תסריט שחייב להתממש", סיכמו בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully