וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשוויץ קוטלים את יאקין. המאמן: "גם ישראל יודעת לשחק כדורגל"

השוויצרים היו קרובים להבטיח העפלה ליורו, אבל השלימו עוד משחק בלי ניצחון אחרי ששוב איבדו יתרון, בתקשורת ביקרו: "ג'אקה שולט בנבחרת, היא חלשה ומקרטעת"

אם נבחרת ישראל רוצה להעפיל ליורו היא חייבת לנצח את רומניה במשחק הבא, משימה לא פשוטה בכלל, אבל זה לא יספיק: במידה שאכן נשיג את הניצחון הקשה, ישראל תהיה חייבת ששוויץ לא תפסיד לרומניה. הבעיה ששוויץ היא לא נבחרת שאפשר לסמוך עליה בתקופה האחרונה, ואתמול (רביעי) היא שוב איבדה יתרון כשהסתפקה ב-1:1 מול ישראל. בארבעת משחקיה האחרונים במוקדמות, שוויץ ניצחה רק פעם אחת, את אנדורה. כעת מצפים לשוויץ משחקים מול קוסובו ואנדורה.

רובן ורגאס נבחרת שוויץ. GettyImages
ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים במוקדמות. שוויץ/GettyImages

"נבחרת שוויץ היא שמיכת טלאים", נכתב ב"בליק" השווייצרי, בביקורת חריפה, "אחרי שמונה משחקים אפשר לדבר על קמפיין לא הולם. חצי מהמשחקים נהרסו. זו נבחרת שוויץ במוקדמות החלשה בכל הזמנים. ... אם נעפיל לגרמניה 2024, יהיה צורך לענות על שאלות בסיסיות. למשל, האם רוצים להמשיך עם המאמן מוראט יאקין מעבר ליורו. תחת חסותו, כמעט לא נראתה התקדמות ספורטיבית. הנבחרת עדיין מקרטעת. והעימותים - במיוחד עם ג'אקה, ששולט בקבוצה - לא נפתרו".

יאקין אמר אחרי המשחק: "אנחנו צריכים להביט קדימה, ננסה להעפיל ליורו מול קוסובו בבית. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, היינו צריכים להוביל בהפרש גדול יותר. במחצית השנייה היריבה התעוררה, והפעילה עלינו לחץ. הם החזיקו בכדור ואז ספגנו, וזה היה מר. צריך לבחון מה קרה לנו במחצית השנייה. איבדנו שליטה. גם ישראל יודעת לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully