וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לא פשוט בלי האנרגיות של הקהל, נצטרך למצוא את זה בתוכנו"

15.11.2023 / 16:51

אחרי ההפסד המאכזב לאולימפיאקוס תארח מכבי תל אביב את פנרבחצ'ה וים מדר (ה', 21:05) בבלגרד, כשהטורקים באים בסגל חסר ואחרי תבוסה לכוכב האדום. ההחלטה לגבי חזרתו של וויד בולדווין תתברר ביום המשחק. בראון: "הכל תלוי באנרגיה וברצון". קולסון: "נשים דגש על הריבאונד"

תיקתקנו, 15.11/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה להתאושש מהאכזבה בהפסד אמש (שלישי) לאולימפיאקוס כשתארח מחר (21:05) את פנרבחצ'ה באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד. הצהובים מגיעים למשחק עם ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, ואילו היריבה הטורקית שהובסה בצורה קשה אמש בבלגרד בידי הכוכב האדום, ניצחה חמישה משחקים והפסידה שלושה. המשחק היה אמור להיערך בתחילה באיסטנבול, אך הועתק למשחק ביתי של מכבי בשל האיסור של קבוצות ישראליות להגיע בשלב הזה לטורקיה והקושי לאבטח אותם שם.

הצהובים יקוו לקבל את ווייד בולדווין בחזרה למשחק אחרי שאת המשחק אמש פספס הגארד בשל וירוס בטן. במכבי העריכו כי בולדווין יהיה כשיר להתמודדות, אך ידעו יותר לקראת מחר. במקביל בקבוצה מאמינים כי בונזי קולסון ולורנזו בראון שתרמו 5 נקודות כל אחד במשחק אמש יתאוששו.

בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. Miguel Ángel Polo/Valencia Basket, אתר רשמי
רוצים לשפר את משחק ההגנה. קולסון/אתר רשמי, Miguel Ángel Polo/Valencia Basket

עודד קטש: "ההפסד כואב ומוזר. היינו במשחק התקפי מסוג הימים האלה שלא הולך, שבמשחק צמוד זאת תחושה קשה להפסיד ככה. שחקנים שעשו אחוזים רעים ביחד, אבל אין מה לעשות, זה קורה. כבר מחר נתמודד נגד קבוצה מאתגרת. אמנם היא הפסידה אתמול, אבל הם חסרו הרבה שחקנים שיהיו כנראה מחר, נקווה שווייד (בולדווין) יוכל לעזור לנו, זה יהיה מאוד משמעותי. לא פשוט בלי האנרגיות של הקהל, נצטרך למצוא את זה בתוכנו כמה שאפשר, זה לא הדבר האמיתי, אבל ננסה לעשות את זה מחר".

"המשחק של מחר יהיה יותר באיך מטפלים בשחקנים שלהם באחד על אחד", אמר לורנזו בראון לקראת המשחק. "יש להם שחקנים שטובים בפוסט. נצטרך להתמקד בהם אחד אחד ולשחק את המשחק שלנו. היה להם הפסד קשה, וגם לנו היה הפסד קשה, זה תלוי מי יבוא עם יותר אנרגיה ורצון כדי לנצח את המשחק".

בונזי קולסון הוסיף: "זה יהיה עוד מאבק, הם שמים דגש על הריבאונד ונצטרך לעשות עבודה טובה בשני צידי המגרש, להגיע למשחק המעבר ולשחק את המשחק שלנו. גם אנחנו הפסדנו, נעשה הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לחזור לנצח, נניע את הכדור למקומות שאנחנו רוצים".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מתוסכלת: "כששני הכוכבים שלך נראים ככה, לא תנצח"

לכתבה המלאה
ים מדר במדי פנרבחצ'ה. ליגת ה-VTB, אתר רשמי
יעשה צרות למכבי? מדר/אתר רשמי, ליגת ה-VTB

למרות פתיחה טובה של העונה, פנרבחצ'ה שתפגוש מחר את מכבי תל אביב היא יריבה שונה בשל מכת הפציעות שעוברת על הטורקים. מרקו גודוריץ', סרטק שאנלי ודיישון פייר לא נמצאים עם פנרבחצ'ה והם מצטרפים למספר שחקנים שנמצאים בכושר פחות טוב, ביניהם סקוטי ווילבקין שקולע 7.3 נקודות בממוצע למשחק בשלושת המחזורים האחרונים.

מי שעימוד במוקד הישראלי של המשחק הוא ים מדר שרושם 6 נקודות ו-2.1 אסיסטים למשחק העונה. את פנר מובילים שלושה שחקנים נוספים כשירים מלבד ווילבקין - הסנטר ג'ונתן מוטלי עם 8.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים, הפורוורד נייג'ל הייז דיוויס עם 10.6 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ואקס הצהובים טיילר דורסי עם 11 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully