וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לייפציג אולי פייבוריטית, אבל עם הקהל שלנו זה אפשרי לנצח"

מאמן הכוכב האדום בלגרד עלה למסיבת העיתונאים עם שרשרת למען החטופים וסיפר לקראת המחזור הרביעי בליגת האלופות: "ה-DNA שלי ושל המועדון זה להשיג ניצחון. בבית זה סיפור אחר, נצטרך לנצל את המומנטום. לא מפחד משום דבר"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - ראדניק סורדוליצה 1:3/ספורט1

ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד יעלו מחר (שלישי, 22:00) על הדשא בבירת סרביה למחזור הרביעי של שלב הבתים בליגת האלופות במשחק חשוב עבור אלופת סרביה נגד ר.ב. לייפציג. במחזור הקודם השתיים נפגשו בגרמניה, שם לייפציג ניצחה את שחקניו של בכר 1:3 ושמה את עצמה בעמדה נהדרת לעלייה לשלב שמינית הגמר, כשניצחון מחר על הכוכב האדום יוכל להבטיח באופן רשמי עלייה לשלב הבא, במידה ויאנג בויז גם כן תאבד נקודות מול מנצ'סטר סיטי.

עבור בכר, המשחק קריטי להמשך תפקידו במועדון, כשקבוצתו ככל הנראה תיאבק על המקום השלישי המוביל לליגה האירופית. לפני המשחק, המאמן הישראלי סיפר על ההכנות של הקבוצה לקראת המפגש עם הגרמנים והלקחים מהמחזור הקודם כשהוא עונד שרשרת למען החטופים, זאת אחרי המונולוג שלו לפני המשחק הקודם מול לייפציג: "כל משחק חשוב, מההתחלה עד הסוף. אני לא מפחד משום דבר, נבוא כולם לשחק את המשחק שלנו. במשחק האחרון היו לנו הרבה רגעים טובים עד השער שספגנו. המשכנו לשחק טוב גם אחרי השער השני של לייפציג. היא קבוצה נהדרת עם שחקנים מהירים שיודעים להעניש, אבל אנחנו באים לשחק ומאמינים בעצמנו. אנחנו צריכים לצופף את ההגנה ולא לתת להם את המרווחים. נצטרך למצוא את השילוב בין הגנה טובה להתקפה טובה, לנצל את הרגעים הטובים שלנו כדי לכבוש. צריך להיות אגרסיביים יותר ולא לספוג. ניצחון יסייע מאוד לקבוצה, אחר כך נתרכז בהמשך העונה בליגה".

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
"יהיה נחמד לשמוע את המנון ליגת האלופות כאן שוב, אני אוהב את זה"/GettyImages

המאמן הוסיף: "ללייפציג היה קשה מול הגנה צפופה ועדיין ספגנו. לא אגיד בדיוק מה נעשה מחר, אבל יש לנו הרבה אופציות איך ועם מי לשחק נגדם. ה-DNA שלי ושל המועדון זה להשיג ניצחון. הראינו במשחק האחרון שאנחנו מסוגלים לעשות דברים טובים. הם אולי פייבורטים על הנייר, אבל עם הקהל שלנו הכל אפשרי לנצח. זה אחד מ-3 המשחקים הקשים ביותר שלנו בשלב הבתים. נגד יאנג בויז הרגשנו שהיינו חייבים לנצח ופספסנו את זה. בבית זה סיפור שונה, נצטרך לנצל את המומנטום. יהיה נחמד לשמוע את המנון ליגת האלופות כאן שוב, אני אוהב את זה. הקהל רוצה שנהיה ביחד, אני חושב שגם כשלא שיחקנו טוב בליגה הרגשנו שאוהדים איתנו ורוצים להיות גאים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully