וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 היסטורי למילאן על פ.ס.ז', מנצ'סטר סיטי עלתה לשמינית הגמר

שקריניאר (9) כבש ראשון, אבל לאאו (9) איזן במספרת וז'ירו (50) סידר לרוסונרי ניצחון ראשון אי פעם על הצרפתים. צמד להולאנד ב-0:3 של אלופת אירופה על יאנג בויז, 0:6 לאתלטיקו על סלטיק

תיקתקנו, 7.11/ספורט1

המחזור הרביעי בליגת האלופות נמשך הערב (שלישי) ואין ספק שהוא היה מרתק ומהנה במיוחד. במוקד ניצחה מילאן 1:2 את פריז סן ז'רמן בבית שבו הכל עוד פתוח, בעוד מנצ'סטר סיטי לא התקשתה לנצח 0:3 את יאנג בויז ולהבטיח את הכרטיס לשמינית הגמר, ביחד עם לייפציג שניצחה בבלגרד את הכוכב האדום של ברק בכר ועומרי גלזר.

עוד הערב, אתלטיקו מדריד רמסה 0:6 את סלטיק ועלתה לראש הבית, אבל מקדימה רק בנקודה את לאציו השנייה שניצחה 0:1 את פיינורד הודות לשערו ה-200 בקריירה של הכוכב והקפטן שלה, צ'ירו אימובילה. פורטו השתוותה לברצלונה עם 9 נקודות כל אחת בזכות 0:2 על אנטוורפן.

אנטואן גריזמן, אלברו מוראטה, שחקני אתלטיקו מדריד. GettyImages
חגיגה גדולה במדריד. גריזמן ומוראטה/GettyImages

אתלטיקו מדריד - סלטיק 0:6

הקולצ'ונרוס הוציאו עצבים אחרי ההפסד המפתיחע 2:1 בלאס פלמאס בליגה בסוף השבוע. שבועיים אחרי שסיימו ב-2:2 מאכזב מבחינתם בגלאזגו, הם התפוצצו על סלטיק שכבר בדקה ה-23 מצאה את עצמה לא רק בפיגור מספרי, אלא גם בחסרון מספרי בעקבות כרטיס אדום. עבור סלטיק זהו הפסד ראשון אחרי שישה משחקים רצופים בכל המסגרות, אבל היא הובסה, נותרה ללא ניצחון על אתלטיקו מדריד בכל תולדותיה ונותרה במקום האחרון בבית עם נקודה אחת בלבד.

דקה 6: גול! הקולצ'ונרוס עלו ליתרון מהיר. גריזמן הניף את רגל שמאל ומכ-17 מטר הכדור פגש רק את הרשת.

דקה 23: סלטיק נותרה בעשרה שחקנים בעקבו כרטיס אדום ישיר שספג דאיזן מאדה בהמלצת שופטי המסך, אחרי עבירה גסה שביצע ותחילה ספג בגינה כרטיס צהוב בלבד.

דקה 45+2: גול! אתלטיקו הכפילה את יתרונה רגע לפני המחצית. כדור ארוך לעבר חימנס, שעם הראש הוריד למוראטה שמעמדה נוחה שלא הותירה שוער לסיכוי, לא התבלבל וכבש.

דקה 60: גול! השני של גריזמן והשלישי של אתלטיקו. הצרפתי כבש בביצוע וירטואוזי, כאשר הכדור טייל ברחבה והוא ניצל זאת כדי להניף את הרגל ולהבקיע מהאוויר שער יוצא מן הכלל.

דקה 66: גול! החגיגה במדריד בעיצומה ומי שהצטרף אליה זהו סמואל לינו, שמקצה הרחבה סובב לפינה הרחוקה וחגג שער מרהיב.

דקה 76: גול! גם מוראטה השלים צמד וזהו עוד ביצוע יפהפה, כשהפעם החלוץ הוריד לעצמו ומכ-17 מטר בעט מהאוויר לחיבורים.

דקה 84: גול! סאול ניגס כמעט מקו השער דחק את ה-0:6 הכה משפיל עבור הסקוטים.

צ'ירו אימובילה, חלוץ לאציו. רויטרס
שערו ה-200 במדי לאציו. אימובילה/רויטרס

לאציו - פיינורד 0:1

שבועיים אחרי ה-1:3 הגדול ברוטרדם, ההולנדים יצאו לרומא בניסיון להחזיק מעמד ולעשות צעד גדול אל עבר שמינית הגמר, אבל גם כאן הבית נפתח מחדש הודות לשער יחיד של צ'ירו אימובילה, הכוכב המקומי שהבקיע את שערו ה-200 בכל המסגרות במדי לאציו, שתגיע לדרבי נגד רומא ביום ראשון במצב רוח טוב.

דקה 45+1: גול! מתפרצת של האיטלקים הסתיימה במסירה של פליפה אנדרסון לצ'ירו אימובילה, שעקף את השוער ומזווית קשה כבש את שערו ה-200 במדי לאציו בכל המסגרות.

אוהדי מילאן נגד ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
השטרות שהשליכו אוהדי מילאן על דונארומה/GettyImages
אוהדי מילאן משליכים שטרות עם תמונתו של ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
דונארומה זכה ליחס עוין במקום שהיה לו בית/GettyImages

מילאן - פריז סן ז'רמן 1:2

אלופת צרפת הגיעה במומנטום מצוין לסן סירו, אחרי חמישה משחקים רצופים שבכל אחד מהם כבשה שלישייה וניצחה, אבל היום גם יתרון מוקדם לא הספיק לה והיא הפסידה לרוסונרי שמצדם השיגו שלוש נקודות יקרות מאוד שפותחות את כל מאבק העלייה בבית מחדש - הניצחון הראשון של מילאן העונה במפעל. בדקה ה-9 כבש מילאן שקריניאר, אקס אינטר, אבל שלוש דקות חלפו ורפאל לאאו איזן במספרת מדהימה. מי שהכניע בדקה ה-50 את ג'אנלואיג'י דונארומה וקבע את תוצאת הסיום ההיסטורית עבור מילאן שניצחה לראשונה בתולדותיה את פריז סן ז'רמן היה אוליבייה ז'ירו - עד הערב מילאן הפסידה לפ.ס.ז' פעם אחת ןסיימה מולה פעמיים בתיקו.

דונארומה, יש לציין, שב לסן סירו, למקום שהיה לו בית במשך שנים, ולא התקבל בצורה טובה על ידי אוהדי מילאן - שלא סולחים לו על החלטתו לעזוב את הקבוצה לטובת הכסף הגדול של פריז סן ז'רמן והם השליכו לכר הדשא אלפי שטרות עם תמונתו של השוער כדי להבהיר לו את דעתם עליו.

דקה 9: גול! קרן לזכות הצרפתיים הסתיימה בהורדת כדור של מרקיניוס עם הראש לשקריניאר, שבנגיחה נוספת הכניע את מניאן וכבש מול מי שהייתה יריבתו העירונית עד העונה שעברה כשעוד היה באינטר.

דקה 12: גול! רפאל לאאו השווה במספרת! כוכב הרוסונרי במסירת עין עקומה הציב את ז'ירו לבדו מול דונארומה, שהדף את הבעיטה של החלוץ למרכז הרחבה ואז הגיע לאאו, התעופף למספרת וקבע 1:1.

דקה 24: איזו החמצה של אמבפה! החלוץ ניצב לבדו מול מניאן, אבל לא הצליח לבעוט למסגרת.

דקה 40: פוליסיץ' התגבר על השומר ונכנס לרחבה, אבל מזווית לא קלה בעט לרשת החיצונית.

דקה 50: גול! המהפך הושלם. ז'ירו התרומם נהדר ונגח בעוצמה לרשת, מילאן מובילה 1:2.

* במשחק שנערך מוקדם יותר הערב בבית, ניצחה בורוסיה דורטמונד 0:2 את ניוקאסל.

מילאן שקריניאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
כבש מול היריבה העירונית שלו בעונה שעברה. שקריניאר/רויטרס
רפאל לאאו, שחקן מילאן כובש במספרת. רויטרס
התגובה האדירה של לאאו ליתרון הפריזאי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - יאנג בויז 0:3

הקבוצה הראשונה שהעפילה לשמינית הגמר היא אלופת אירופה, שלא התקשתה לנצח בביתה את אלופת שוויץ שאיבדה סיכוי להעפיל ותתחרה עם הכוכב האדום בלגרד על המקום השלישי שמוביל לליגה האירופית. ארלינג הולאנד שהיה בספק למשחק אחרי שבשבת בניצחון על בורנמות' הוחלף במחצית, פתח בהרכב וכבש צמד, כשבין לבין גם פיל פודן מצא את הרשת. סיטי הורידה הילוך במחצית השנייה ושמרה על ה-0:3 שאליו עלתה כבר בדקה ה-52, על אף שדקה אחר כך השוויצרים נותרו ב-10 שחקנים.

דקה 23: גול! 0:1 למנצ'סטר סיטי. נונס הוכשל ברחבה וסידר להולאנד שער קל מנקודת הפנדל.

דקה 45+1: גול! כמעט חצי דקה בתוך תוספת הזמן, פודן חדר לרחבה מאגף ימין ורץ כל הדרך עד שגלגל לפינה הרחוקה והכפיל את יתרון המארחת.

דקה 52: גול! השלישי של סיטי והשני של הולאנד, שעבר את השומר ומחוץ לרחבה ירה כדור חזק שפגש את הרשת.

דקה 53: יאנג בויז נותרה בעשרה שחקנים, כאשר סנדרו לאופר ספג כרטיס צהוב שני ואדום בעקבות גלישה מאוחרת ופגיעה באקה שעלה מהספסל במחצית במקום סטונס.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הפציעה מאחוריו. ארלינג הולאנד/רויטרס

פורטו - אנטוורפן 0:2

פורטו סומנה כפייבוריטית לעלות מהבית הזה יחד עם ברצלונה והיא אכן נמצאת בעמדה מצוינת למקום השני עם הפסד בודד מול בארסה ושלושה ניצחונות, שני האחרונים על אנטוורפן שלא הצליחה להוות יריב על אף שנשארה קרובה לדרקונים כמעט לכל אורך המשחק, אבל נכנעה לאבנילסון שכבש מולה שלושער במפגש הקודם והפעם כבש רק מנקודת הפנדל ולנגיחה של פפה בתוספת הזמן.

דקה 32: גול! אבנילסון, שכבש שלושער ב-1:4 של הדרקונים לפני שבועיים בבלגיה, מצא את הרשת גם הערב כאשר דייק מנקודת הפנדל.

דקה 50: הבלגים לא רק בפיגור עכשיו, אלא גם בחיסרון מספרי אחרי עבירה גסה של יורגן אקלנקאמפ שהובילה להרחקתו בכרטיס אדום ישיר בהמלצת שופטי המסך.

דקה 90+1: גול! קרן של פורטו מצד ימין הסתיימה בנגיחה של הבלם הוותיק פפה, שקבע את תוצאת הסיום.

* במשחק שנערך מוקדם יותר הערב בבית, ניצחה שחטאר דונייצק 0:1 את ברצלונה.

משחקי רביעי באלופות

באיירן מינכן - גלאטסראיי
קופנהאגן - מנצ'סטר יונייטד
ארסנל - סביליה
פ.ס.וו - לאנס
נאפולי - אוניון ברלין
ריאל מדריד - בראגה
ריאל סוסיאדד - בנפיקה
זלצבורג - אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully