וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחפשו ליגה אחרת: הכוכב האדום הפסידה 2:1 ללייפציג בליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 23:55

האלופה הסרבית נכנעה בבית ליריבה עדיפה ונותרה עם נקודה אחת בלבד אחרי ארבעה משחקים בליגת האלופות. הלחץ על ברק בכר גובר אחרי האכזבות בליגה, אבל לקבוצתו עדיין יש סיכוי להעפיל לליגה האירופית. עומרי גלזר הצטיין בשער, אבל הקהל בבלגרד שוב שרק בוז

הכוכב האדום בלגרד המשיכה הערב (רביעי) את היכולת המאכזבת שלה, כשנכנעה בבית 2:1 ללייפציג בליגת האלופות, ואחרי ארבעה משחקים במפעל היא עם נקודה אחת בלבד. אומנם אין ספק בנוגע לפערי הרמות בין הקבוצה מהליגה הסרבית לבין קבוצה שכבר שנים ארוכות נמצאת באופן קבוע בצמרת הבונדסליגה, שהעפילה רשמית לשלב הבא בצ'מפיונס - אבל אוהדי הכוכב האדום ציפו ליותר מהקבוצה שלהם, במיוחד בבית, והלחץ רק גובר על ברק בכר, שבתקופה האחרונה סופג הרבה ביקורת. גם הערב הוא שמע את האוהדים של הכוכב שורקים בוז לקבוצה שלהם, אחרי דקות ארוכות של תמיכה.

צ'אבי סימונס כבש שער מהיר (8) ללייפציג והכניע את עומרי גלזר כבר בפתיחה עם בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה, והמחיש את העליונות של הגרמנים במחצית הראשונה. במחצית השנייה הכוכב האדום נראתה טובה בהרבה, אבל למרות הלחץ אופנדה היה זה שכבש והכפיל (77) וקבע 0:2. הסרבים צימקו משער עצמי (הנריכס, 81).

נקודת אור מבחינת הכוכב האדום הייתה שוב עומרי גלזר, השוער הישראלי, שסיפק מספר הצלות נהדרות והשאיר את קבוצתו במשחק בדקות החלשות שלה. הוא מגיע בכושר טוב למשחקי הנבחרת, אבל לא ברור עוד כמה זמן בכר יישאר המאן שלו, על רקע האכזבה והלחץ.

ברק בכר, גיא צרפתי, גיא ויזינגר, הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
עם הדיסקית על הצוואר. בכר וצרפתי/GettyImages, Srdjan Stevanovic
צ'אבי סימונס חוגג שער לזכות לייפציג. Srdjan Stevanovic, GettyImages
שער מצוין. סימונס/GettyImages, Srdjan Stevanovic
אוהדי הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
תפאורה נהדרת. אוהדי הכוכב/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 8 - גול! איזו פתיחה מרשימה ללייפציג. צ'אבי סימונס התנהל עם הכדור, בחופשיות למדי, נכנס לרחבה, וסובב כדור נהדר לפינה הרחוקה מ-15 מטר, שלא השאירה לגלזר סיכוי. 0:1 לגרמנים.

דקה 20 - התסכול על הספסל של ברק בכר בא לידי ביטוי, כאשר עוזרו הורחק אחרי שאחז בצ'אבי סימונס.

דקה 40 - השליטה המוחלטת של לייפציג נמשכה, עם עוד שתי בעיטות לעבר השער של גלזר תוך דקה. במזל רב, הבעיטה של הנריקס חלפה ליד הקורה של גלזר.

דקה 44 - הצלה ענקית של גלזר: טעות בהגנה של הכוכב האדום הציבה את אופנדה באחד על אחד מול גלזר, הישראלי זינק לרגליו ולקח לו את הכדור, ולמעשה השאיר את קבוצתו במשחק.

דקה 45 - מיד לאחר מכן הכוכב האדום יצאה למתפרצת, והגיעה למצב הכי נוח שלה, אבל בלאסוויץ' הציל מקרוב.

דקה 45+1 - פורסברג קיבל כדור נוח במרכז הרחבה אחרי מסירת רוחב, אבל מ-11 מטר בעט החוצה. איזו החמצה, איזה מזל לסרבים. עם שריקת הסיום למחצית וירידת השחקנים לחדר ההלבשה, הקהל המקומי הגיב בשריקות בוז.

עוסמן בוקארי, הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
החמצה. בוקארי/רויטרס
עומרי גלזר, הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הצלות יפות. גלזר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מחצית שנייה

דקה 50 - דווקא אחרי פתיחה טובה למחצית השנייה של הכוכב האדום, שלחצה על השער של האורחת והגיעה לחצאי מצבים, ששקו היה קרוב לכיבוש עם טיל מ-25 מטר שנעצר בקורה.

דקה 54 - עוד הצלה נהדרת של עומרי גלזר, שהדף הסטה יפה של אופנדה. אינסטינקטים מצוינים לשוער הישראלי.

דקה 77 - גול! הסרבים לחצו ושלחו הרבה שחקנים קדימה, לייפציג יצאה למתרפצת, ואופנדה דהר בקלות לתוך הרחבה, ומ-12 מטר בעט כדור חזק ושטוח שהכניע את גלזר. 0:2 ללייפציג.

דקה 81 - גול! הכוכב האדום הצליחה לצמק ל-2:1, אחרי הגבהה לרחבה שפגעה בהנריכס ונכנסה פנימה, בשער שהעניק תקווה למארחת.

דקה 90+2: כמעט שוויון. אוליאניקה השתלט על ריבאונד ובעט חזק מחמישה מטרים, אבל נהדף בצורה נהדרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully