וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס ממשיכה במרדף אחרי אינטר, רומא הפכה עם צמד בתוספת הזמן

מירטי (10) סידר 0:1 בחוץ על פיורנטינה והפער מהפסגה רק שתי נקודות, אחרי משחק שישי רצוף ללא ספיגה. אזמון ולוקאקו קבעו 1:2 על לצ'ה

תקציר: פיורנטינה - יובנטוס 1:0/ספורט1

המחזור ה-11 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם ניצחון החוץ של יובנטוס 0:1 על פיורנטינה, בעזרתו צימקה את הפער מאינטר המוליכה בחזרה לשתי נקודות. רומא ביצעה מהפך בתוספת הזמן וניצחה 1:2 את לצ'ה באולימפיקו, מונצה גברה על ורונה בחוץ וגנואה הפסידה 2:1 לקליארי במפגש העולות.

פיורנטינה - יובנטוס 1:0

הגברת הזקנה ממשיכה את פתיחת העונה הכי טובה שלה מאז 2019/20 והיא היחידה כרגע שרודפת אחרי אינטר. בארבעת הביקורים האחרונים בארטמיו פרנקי במסגרת הליגה לא הצליחה יובנטוס לנצח, אבל הפעם היא השיגה יתרון מוקדם ושמרה עליו בשיניים. בדקה ה-10 היה זה פיליפ קוסטיץ' שהעביר רוחב מצד שמאל לעבר פאביו מירטי, שהקדים את לוקאס מרטינס קוארטה וכבש משישה מטרים את שערו הראשון בבוגרים. פיורנטינה הטילה מצור על השער של היריבה הכי שנואה על אוהדיה, אבל לא השכילה להכניע את וויצ'ך שצסני שרשם עוד הופעה נהדרת ומשחק שישי רצוף ללא ספיגה. דושאן ולאחוביץ' נכנס כמחליף וסייע גם הוא במאמצי ההתגוננות מול האקסית, אדריאן ראביו ספג כרטיס צהוב חמישי שיגרום לו להחמיץ את המפגש עם קליארי במחזור הבא.

פאביו מירטי שחקן יובנטוס חוגג שער. Gabriele Maltinti, GettyImages
שער בכורה בבוגרים. פאביו מירטי/GettyImages, Gabriele Maltinti

רומא - לצ'ה 1:2

הקבוצה מבירת איטליה נראתה במגמת התאוששות מפתיחת העונה החלשה, עד שהמוליכה אינטר ניצחה אותה במחזור הקודם וקטעה את רצף הניצחונות שלה. האורחת הגיעה אחרי שלא ניצחה את רומא מאז 2012, נתון שנראה היה כבר בדרך להישבר הערב, עד תוספת הזמן. הפורטוגלי קיבל בחזרה את פאולו דיבאלה וראה כיצד רומלו לוקאקו החמיץ פנדל בדקה החמישית בפספוס ענק של הג'אלורוסי לעלות ליתרון מוקדם. לצ'ה החזיקה מעמד ובדקה ה-72 פונטוס אלמקוויסט הכניע את רוי פטריסיו. סרדאר אזמון עלה מהספסל וכבש בתוספת הזמן (90+1) בנגיחה אדירה את שער הבכורה שלו במדי הזאבים, וכעבור 3 דקות החלוץ הבלגי נהנה ממסירת עומק של דיבאלה והפך את התוצאה. ניצחון קריטי עבור רומא שעלתה למקום השמיני בטבלה.

עוד בוואלה!

אינטר הגדילה את הפער בפסגה, מילאן הפסידה לאודינזה בבית

לכתבה המלאה
רומלו לוקאקו רומא. GettyImages
החמיץ פנדל וקבע מהפך. לוקאקו/GettyImages

משחקים נוספים

ורונה - מונצה 3:1
לוורונה: מיכאל פולורונשו (86). למונצה: לורנצו קולומבו (41 ו-73), לוקה קאלדירולה (84)

קליארי - גנואה 1:2
לקליארי: ניקולה ויולה (48), גבריאלה זאפה (69). לגנואה: אלברט גודמונדסון (51)

משחקי יום שני בסרייה A

פרוזינונה -אמפולי

טורינו - ססואולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully