וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הגדילה את הפער בפסגה, מילאן הפסידה לאודינזה בבית

צ'לחנוילו ולאוטרו כבשו ב-1:2 החשוב על אטאלנטה בחוץ, מילאן נכנעה 1:0 ליריבה שלא ניצחה עד היום. סלרניטנה - נאפולי 2:0

תקציר: אטאלנטה - אינטר 2:1/ספורט1

המחזור ה-11 באיטליה נפתח כבר בשישי עם הנציחון של בולוניה על לאציו, כאשר הערב (שבת) שיחקו שלוש מהקבוצות הגדולות. נאפולי האלופה גברה על סלרניטנה, אינטר המוליכה ניצחה בברגמו את אטאלנטה ומילאן הפסידה בבית לאודינזה.

הקאן צ'לחנוילו אינטר. GettyImages
הצטרף ללאוטרו עם שער בפנדל בדרך לעוד שבוע בפסגה. צ'לחניולו/GettyImages

אטאלנטה - אינטר 2:1

אינטר רוצה מאוד להחזיר לעצמה את תואר האליפות העונה ובינתיים היא בדרך הנכונה. עד ההפסד הערב אטאלנטה לא ספגה אף שער בבית, והפעם היא ספגה פעמיים כשהקאן צ'לחניולו כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-40 ולאוטרו מרטינס המשיך עם כושר הכיבוש הנהדר שלו בדקה ה-57 עם שערו ה-12 שלו העונה באיטליה. ג'יאנלוקה סקאמאקה צימק (61) בשערו השלישי בשני המשחקים האחרונים של המארחת, אבל זה לא הספיק לקבוצה מהמקום החמישי. ניצחון שלישי רצוף לנראזורי שהבטיחו שבוע נוסף בפסגת הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'אקומו רספאדורי נאפולי. GettyImages
לא מפסיק לכבוש. רספאדורי/GettyImages

סלרניטנה - נאפולי 2:0

האלופה פתחה לא מספיק טוב את העונה ומעמדו של רודי גרסיה כבר היה נראה במצב רע עד כדי פיטורים מוקדמים, אך אחרי 3 משחקים בהם נאפולי הצליחה להשיג רק ניצחון בודד, הגיעה היריבה בהזמנה בדמותה של סלרניטנה, נועלת הטבלה. ג'אקומה רספאדורי (13) שוב היה המחליף האולטימטיבי לויקטור אוסימן עם שער שלישי ברציפות בכל המסגרות ב-3 המשחקים האחרונים ובדקה ה-82 אליף אלמאס הוסיף את השני של האורחת שעלתה, לפחות זמנית, למקום הרביעי בטבלה.

רפאל לאאו, שחקן מילאן. רויטרס
קולות של משבר. לאאו ומילאן/רויטרס

מילאן - אודינזה 1:0

הפסד בית שני ברציפות בלי לכבוש, נקודה אחת בלבד מ-9 האחרונות, משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. זו הפורמה של מילאן, שרואה את אינטר בורחת לה ולא מצליחה למצוא פתרונות התקפיים כבר יותר מדי זמן. הפעם היא הועילה בטובה להפסיד לקבוצה שנמצאת במשבר ושהשיגה הערב את הניצחון הראשון שלה העונה. רוברטו פריירה כבש את השער היחיד במשחק בפנדל בדקה ה-62.

משחקי יום ראשון באיטליה

ורונה - מונצה
קליארי - גנואה
רומא - לצ'ה
פיורנטינה - יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully