וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החלטת בית המשפט: האקסית של זברב חושפת את פרטי התקיפה

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 13:05

אחרי שהגרמני נקנס ב-450 אלף יורו בעקבות עוד האשמות על אלימות נגד בת זוג וטען שזה "בולשיט", בת זוגו מגלה שחנק אותה והתנהג באובססיביות. כזכור, חקירת איגוד הטניס העולמי נגד זברב נסגרה מחוסר הוכחות

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

חברתו לשעבר של הטניסאי הגרמני אלכסנדר זברב דיברה בפומבי לראשונה על הוויכוח האלים לכאורה ביניהם, שהוביל השבוע לפסיקה של בית המשפט בברלין, שגזר על זברב קנס של 450 אלף יורו.

ברנדה פטאה, שלה ולזברב יש ילד משותף, העניקה ראיון בגרמניה וטענה שבמאי 2020 זברב דחף אותה אל קיר דירת ה-Airbnb שלהם בברלין וחנק אותה במהלך ויכוח. לדבריה, "אז היו לה כאבים באזור הגרון והצוואר וקשיי בליעה".

ברנדה פטאה, בת זוגו לשעבר של אלכסנדר זברב. James D. Morgan, GettyImages
ברנדה פטאה, בת זוגו לשעבר של אלכסנדר זברב/GettyImages, James D. Morgan

זברב מכחיש את ההאשמות ואמר לתקשורת ביום רביעי כי "אני חושב שזה בולשיט. כל מי שיש לו רמת IQ חצי סטנדרטית יודע על מה מדובר". עורכי דינו של זברב ערערו על הקנס, מה שאומר שהתיק צפוי כעת לעלות למשפט.

בראיון אמרה פטאה כי חיכתה שנה לאחר האירוע לפני שהגישה כתב אישום נגד זברב, בגלל "שילוב של בושה, פחד מעורכי הדין של זברב ודאגה לילד".

היא גם האשימה את זברב בקנאות אובססיבית במהלך מערכת היחסים שלהם, וסיפרה שהיה בודק לה בקביעות בטלפון שלה כדי למצוא עדויות לבגידה. נטען כי "לפעמים היה מספיק לייק אחד לא נכון באינסטגרם. הכעס שלו הפך שוב ושוב לאלימות פיזית נגדה".

עוד בוואלה!

האקסית של סשה זברב על ההתעללות: "אם תמותי בחדר שלי, יהיו לי בעיות. לכי תתאבדי ברחוב"

לכתבה המלאה
סשה זברב, אולגה שאריפובה. Alexander Scheuber, GettyImages
סשה זברב, אולגה שאריפובה/GettyImages, Alexander Scheuber

פטאה אמרה כי יצרה קשר עם אולגה שריפובה, חברה לשעבר נוספת של זברב, שגם האשימה אותו בעבירות חמורות, בהתעללות ואלימות נגדה. איגוד הטניס העולמי פתח בחקירה נרחבת של ההאשמות של שריפובה בשנת 2021, אך בסופו של דבר סגר אותה בינואר השנה, בטענה שאין מספיק ראיות כדי להמשיך.

שאריפובה פרסמה בעבר פוסט ארוך בו חשפה מסכת התעללויות פיזיות ונפשיות, ובין היתר כתבה על תקרית שקרתה בזמן אליפות ארה"ב הפתוחה: "ברחתי מבית המלון בו שהינו, יחפה ומוכה. עמדתי ברחוב בניו יורק ולא ידעתי מה לעשות. הוא ניסה לחנוק אותי עם כרית, חבט את הראש שלי בקיר, עיקם את ידיי ובאותם רגעים חששתי לחיי. זו לא הייתה הפעם הראשונה בה זה קורה, אבל זו הייתה הפעם הכי מפחידה".

  • עוד באותו נושא:
  • סשה זברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully