וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערב הסעודית הרגיעו: "השמועות אינן נכונות, מסי לא יהודי"

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 18:13

"תחקיר" תמוה של אתר אינטרנט סעודי עשה סדר עבור הגולשים המודאגים. מליקסון ממשיך להטריל כדורגלנים שמזדהים עם חמאס. עדכונים שוטפים

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

בזמן שהמלחמה בישראל נמשכת והמדינה מנסה להתאושש מהטבח הרצחני בדרום, עולם הספורט נמשך בצל האירועים: עדכונים שוטפים בוואלה! ספורט.

נבחרות העתודה והנוער של ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
חזרו לשגרת אימונים. נבחרת העתודה והנוער של ישראל/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

18:10: נבחרות העתודה והנוער של ישראל, קיימו היום באולם זיסמן את אימון הבכורה שלהן. באיגוד החליטו לקיים שגרת אימונים גם בתקופת המלחמה והנבחרות יתאמנו פעמיים בשבוע בשלב זה ובהמשך תצטרף גם נבחרת הקדטים. בפתיחת כל אימון נמסר לשחקנים והצוות היכן נמצא המרחב הבטוח אליו יש להגיע בזמן אזעקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הציוץ של מליקסון לצ'ודהורי

15:30: מאור מליקסון ממשיך במסע ההסברה ובעיקר להצחיק את הישראלים ברשתות החברתיות. היום כוכב העבר הטריל את חמזה צ'ודהורי, הקשר האחורי של לסטר. האנגלי צייץ באנגלית "מהנהר ועד הים" לצד דגל פלסטין ומליקסון השיב לו "In your mouth i will pee" - חרוז שמשמעותו "אשתין לך בפה". צ'ודהורי, אגב, כבר הניף בעבר דגלי פלסטין במשחקי לסטר, כולל בחגיגות הזכייה בגביע ב-2021.

14:00: מרכז פרס לשלום ולחדשנות חבר אל אימהות משפיעניות לקמפיין לילי ייחודי, בו שיתפו את תחושותיהן כאימהות בימים קשים אלו, למען שחרור החטופים. בין המשתתפות היו שי זהבי, שונית חמד, אופירה אסייג, לוסי איוב, אגם רודברג, יובל שרף, אדל בספלוב, ירדן הראל, עדי הימלבלוי, רוסלנה רודינה, בר כהן, אוריה עזרן ורבות נוספות.

שחקני בית"ר ירושלים מארחים את משפחת רגב ששני בניה נחטפו לעזה. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקני בית"ר ירושלים מארחים את משפחת רגב ששני בניה נחטפו לעזה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

12:50: בית"ר ירושלים אירחה את משפחת החטופים: "רק רוצה שבני יחזור לטדי". איתי ומיה שבויים בעזה אחרי שנחטפו על ידי החמאס במהלך המסיבה ברעים, בית"ר אירחה את משפחת רגב באימון, השחקנים לבשו חולצות עם תמונותיהם. האבא: "נגמרתי. התמיכה מחממת לי את הלב". לידיעה המלאה

12:20: רסיסי טיל באימון מ.ס. אשדוד: "נס גדול ששחקנים לא נפצעו". השחקנים ואנשי הצוות יצאו מהר מדי מהמרחב המוגן בי"א: "בבית אנחנו נשארים 10 דקות בממ"ד וצריך להקפיד על זה גם במגרש". בעקבות התקרית המפחיגה, הקבוצה הודיעה שהיא מפסיקה להתאמן עד להודעה חדשה.

12:03: אחרי ההתפרעות בדגסטן: נורמנגומדוב ומחאצ'ב ממשיכים להסית נגד ישראל. בזמן שבכל העולם נדהמו מהלינץ' האלים נגד יהודים וישראלים בשדה התעופה בדגסטן, שני לוחמי ה-MMA ממשיכים לצאת נגד ישראל עם שקרים והסתה. בדגסטן לועגים: "מאות נורמגמדוב ומחאצ'ב חיכו לכם בשדה תעופה"

ליאונל מסי, ברצלונה, בכותל המערבי. ברני ארדוב
מסי בכותל/ברני ארדוב

11:39: בצל המלחמה, באתר הסעודי mozaat sport החליטו לבצע מיני תחקיר - מגוחך למדי יש לומר - כדי לבדוק "האם ליאונל מסי הוא יהודי תומך ישראל". באתר הסבירו: החלטנו להשיב אחת ולתמיד על אחת השמועות שסובבות את מסי. אנחנו, ב-Mozaat sport, נביא בפניכם את האמת בנוגע לשאלה אם מסי הוא יהודי".

אחרי שסקרו ביקורים שלו כאן, הוסיפו תמונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואחת עם כיפה בכותל המערבי, סיפרו שיש לו קעקוע של ישו והתמקדו בכמה פרטים נוספים, פורסמה המסקנה של עורכי האתר: "בדקנו ואנחנו יכולים להשתיק את השמועות וחילוקי הדעות: מסי איננו יהודי".

הטניסאי נועם גרשוני זוכה במדליית זהב במהלך המשחקים הפראלימפיים. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
נועם גרשוני/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

11:30: ההתאחדות הישראלית לספורט נכים והוועד הפראלימפי הישראלי הודיעו שהחליטו לתרום למאמצי השיקום של מאות הפצועים בבתי החולים ובמרכזי השיקום. הסיוע יעשה באמצעות חיבור הספורטאים הפראלימפיים שחלקם נכי צה"ל, נפגעי פעולות איבה ונפגעי תאונות, וחלקם מתמודדים עם לקות מלידה, וחרף המגבלה והנכות, עוסקים בספורט תחרותי והישגי.

הספורט הפראלימפי מאפשר לאנשים עם מגבלה פיזית ולקות ראייה להשתייך לקהילה איכותית והישגית המאופיינת במסוגלות, מצויינות וייצוג במדינה בזירה בינלאומית. הספורטאים הפראלימפיים ייטו אוזן קשבת, יעניקו מידע על עיסוק בספורט ככלי שיקומי ואף כאופק מקצועי, ויקימו תחנות מידע והכוונה בבתי החולים ובמרכזי השיקום.

בימים האחרונים החלו נציגי הספורט הפראלימפי ליצור קשרים ושיתופי פעולה עם בתי החולים ומרכזי השיקום, על מנת למפות ולדייק את הצרכים ואת אופן הפעולה. לפרויקט התנדבו כבר עשרות ספורטאים עם מוגבלות, ספורטאי עבר ואנשי צוות. כל המתנדבים יעברו הכשרה שתכלול פגישה עם ספורטאים שכבר עוסקים בכך ביום יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully