וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מפסיקה להתאמן אחרי שרסיסי טיל נחתו באימון: "נס גדול שלא נפצענו"

30.10.2023 / 12:20

השחקנים ואנשי הצוות יצאו מהר מדי מהמרחב המוגן בי"א: "בבית אנחנו נשארים 10 דקות בממ"ד וצריך להקפיד על זה גם במגרש". הקבוצה הודיעה: הוחלט לעצור את האימונים עד הודעה חדשה

תקציר ניצחונה של פרטיזן בלגרד 0:3 על ווז'דובאץ/ספורט1

במהלך אימון הבוקר של מ.ס. אשדוד היום (שני), נשמעה אזעקה ברחבי העיר והשחקנים רצו למרחב המוגן באצטדיון הי"א. הם שהו בו כחמש דקות ואז יצאו, אלא שמיד עם העלייה לכר הדשא נחתו שברי טיל באצטדיון - גם בטריבונות וגם על כר הדשא. מי שהיה הכי קרוב להיפגע הוא מאמן השוערים עידו נחושתאי שרסיסים נפלו ממש לידו.

באשדוד אמרו: "אירוע קשה מאוד שרק בנס לא הסתיים בפציעה או אפילו מוות. בבית אנחנו נשארים 10 דקות בממ"ד וצריך להקפיד על זה גם במגרש. אסור לצאת לפני כן. קרה לנו נס גדול ששחקנים לא נפצעו".

לאחר מכן המועדון הודיע: "לאור ההחמרה במצב הכולל ירי טילים מסיבי לכיוון העיר אשדוד, ובשל העובדה כי במהלך אימון הבוקר נשלח מטח כבד לעיר שגרם לנפילת רסיסי יירוט רבים שנמצאו על המגרש, הוחלט לעצור את אימוני הקבוצה עד הודעה חדשה. שנדע ימים שקטים יותר, רק ביחד ננצח".

שחקן מ.ס. אשדוד מחזיק בידו רסיסי טיל שנחתו במגרש במהלך אימון הקבוצה. באדיבות המצולמים
אצטדיון הי"א - תמונת ארכיון/באדיבות המצולמים

עוד לפני ההחלטה על הפסקת האימונים, בית"ר ירושלים ביטלה משחק אימון שתוכנן ליום חמישי מול אשדוד בטענה ששחקנים בבית"ר חוששים להגיע למרכז לקיים את המשחק. המשחק לא תוכנן להיערך מראש באשדוד וגם לא בבית וגן, אלא בבת ים או פתח תקווה והוא כאמור בוטל.

הבוקר היה אמור להיערך משחק אימון מול כפר קאסם מליגה א', אבל הוא בוטל מכיוון שהיה חשש שלא ניתן להכיל את כל השחקנים משתי הקבוצות בממ"ד של האיצטדיון. בדיעבד טוב שלא נערך המשחק, לאור הרסיסים שנפלו באיצטדיון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully