וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה מנתחים: "הסיכוי שסבע ימשיך לשחק בישראל כמעט אפסי"

ב"מיילייט" סקרו את מצבו של השחקן: "נראה שהימים שלו במכבי חיפה ספורים. אחרי הפוסט של אשתו, רוב האוהדים נגדו"

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

ב"מילייט" הטורקי פרסמו הבוקר (שני) סקירה של מצבו של דיא סבע בישראל בכלל ומכבי חיפה בפרט, ומעריכים שהוא יתקשה מאוד להמשיך לשחק במדי האלופה.

סבע עמד במוקד הביקורת על כך ששחקנים מהמגזר הערבי לא מביעים תמיכה בישראל אחרי המתקפה הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר, ובהמשך אשתו פרסמה פוסט מעורר מחלוקת שבעקבותיו הוחלט להזמין של השחקן לבירור במועדון.

"הימים של דיא סבע במכבי חיפה ספורים", כתבו הבוקר ב"מילייט", "זה נראה שהסיכוי שלו להמשיך לשחק בליגה הישראלית כמעט לא קיים. למעשה יניב קטן, השחקן הכי פופולרי בתולדות מכבי חיפה, אמר ברדיו שאסור לתת לו ללבוש יותר את מדי הקבוצה".

עוד הוסיפו: "לפני כמה חודשים הגדירו את סבע כמודל לדו קיום, אבל אחרי המתקפה המדממת של חמאס ב-7 באוקטובר וההפגזה הבלתי פוסקת של ישראל על עזה שהגיעה אחריה, הכול השתנה. הפוסט של אשתו גרם לרעידת אדמה בקרב האוהדים. רובם פנו נגדו".

דיא סבע, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דיא סבע, שחקן מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

סבע שיחק בטורקיה בהצלחה רבה במשך חצי עונה (2022) במדי סיבאספור. הוא כבש אז 5 שערי ליגה ובישל 4 נוספים ב-13 משחקים, ובקונפרנס ליג רשם שער ושני בישולים. בקיץ האחרון דווח שיש בו עניין מקבוצות בחו"ל, כולל מטורקיה, אבל לבסוף הוא נשאר במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully