וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע יוזמן לבירור במכבי חיפה: "כדאי שיהיו לו תשובות"

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 7:00

אחרי הפוסט המעורפל שהשחקן העלה והמחלוקת הגדולה שעוררה אשתו, מכבי חיפה צפויה לזמן את סבע לשיחת הבהרה נוקבת במועדון מיד עם שובו ארצה מדובאי. אוהדים רבו מחו, במועדון העבירו עליו ביקורת, האם יוכל לחזור למדי הירוקים? וגם: בקבוצה ממתינים להחלטת אופ"א

יניב קטן ב"רדיו חיפה" על דיא סבע/רדיו חיפה

מכבי חיפה צפויה לזמן את שחקן הקבוצה דיא סבע לשיחת הבהרה נוקבת במועדון מיד עם שובו ארצה מדובאי, זאת בשל הסטורי המאוד בעייתי ומעורר המחלוקת שהעלתה אמש (שלישי) אשתו נרמין ברשתות החברתיות. כזכור, לא רק שבת הזוג של סבע לא גינתה במפורש את הטבח ומעשי הרצח המזעזעים שסיצעו מחבלי החמאס בישראל, היא אף השוותה בין מקרי הרצח בישראל למותם של ילדים בעזה, כשהיא כותבת בין השאר "אין הבדל בין ילד לילד".

בצל המלחמה בישראל והמצב המתוח השורר במדינה, במועדון הוחלט שלא לעבור לסדר היום על הדברים, למרות שהסטורי עצמו נמחק ונרמין סבע אף העלתה מאוחר יותר פוסט נוסף ובו היא מתנצלת ומנסה להבהיר את עמדתה, בנוגע לדברים שכתבה בפוסט שהוסר. בשורות הירוקים הביעו כעס גדול מאוד על מה שקרה, ולצד העובדה ששחקני הקבוצה ואנשי המועדון עצובים וכואבים ועוברים בין לוויות האוהדים הירוקים שנרצחו והחיילים שנהרגו, במועדון אמרו בי השאר: "כדאי מאוד שיהיו לדיא תשובות טובות על מה שקרה".

דיא סבע, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
התנצל, אולי זה היה מאוחר מדי. סבע/מאור אלקסלסי

במכבי חיפה גם ערים לדעת הקהל ולהלך הרוחות בקרב אוהדי הקבוצה, שרבים מהם הזדעזעו מהדברים שנכתבו וקראו אמש באופן חד משמעי שלא להשאיר את הקשר בקבוצה ולשחררו לאלתר, הן בשל דברי אשתו והן בשל הפוסט המעורפל שהוא עצמו העלה לפני שבוע, אז כתב כזכור: "כולם עוברים ימים לא פשוטים, התמונות והמראות הם קשים. כאב גדול, מתפללים לימים של שקט", מבלי שהוא מתייחס במפורש ל-1,300 הנרצחים הישראלים ומבלי שהוא מגנה בפירוש את התנהגות מחבלי החמאס ומעביר לכאורה מסר "מאוזן".

סבע עצמו נמצא כאמור בימים אלה בדובאי, לאחר שקיבל את אישור המועדון לצאת מהמדינה בעקבות מצב המלחמה והמתיחות בישראל, אולם בקרב גורמים במועדון נשמעו אמש דברים קשים מאוד בגנותו וספק אם באווירה שנוצרה הוא יוכל להמשיך וללבוש את מדי האלופה, אם וכאשר משחקי ליגת העל יחזרו לסדרם ועונת הכדורגל תמשיך כפי שכולנו מייחלים שיקרה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
לרבים מהם יהיה קשה לסלוח. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

אמש, לאחר הסערה שעוררו הדברים של אשתו, פירסם סבע פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בנסיון להנמיך מעט את הלהבות, אולם נראה שללא הועיל. סבע כתב אמש: "בעקבות הפוסט של אשתי שעורר סערה, חשוב לי להדגיש שלא ידעתי מה היא מעלה, ברגע שראיתי את הפוסט ביקשתי שזה יימחק מיד. חשוב לי להבהיר שהכוונה שלה אנושית בלבד, רואים כל היום סרטונים מזעזעים, היא לא עושה השוואות, היא שיתפה פוסט של שלום מטעם בחור יהודי בכלל וחשבה שהיא מעבירה מסר של שלום ופיוס. היא עשתה את זה בתום לב, אבל היא טעתה ועל זה אני מצטער.

"אני והיא דיברנו עם חברים שלנו מהדרום שהבית שלנו פתוח בפניהם ושיבואו להיות אצלנו עד שהאירוע יעבור. מצמרר ומזעזע מה שקרה, מגנים בכל צורה את מה שהיה, לא מאמינים שמה שקרה אמיתי. כל יום רק העמיק את הזעזוע וההבנה שדברים כאלה לא יכולים לקרות בין אנשים. זה ברור שהחיצים יופנו אליי, מי שמכיר אותנו יודע מי אנחנו, מה אני עושה בשביל הרבה ילדים וכמה חברים יהודים יש לי. לאשתי יש חולשה מאוד גדולה לילדים קטנים וזה בא רק מאנושיות, כי באמת רואים דברים מזעזעים. מתנצל בשמה ומאחל חיים וימים טובים יותר".

לצד הסערה הנוגעת למשפחת סבע, במועדון ממתינים להחלטת אופ"א בנוגע לבקשה לדחות את משחק החוץ נגד ויאריאל, במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית, שאמור להתקיים ב-26.9 בספרד. בחיפה מאמינים שהבקשה תתקבל, כאשר בשלב זה צריך לציין, שבניגוד למרבית קבוצות הליגה שחזרו להתאמן, הירוקים עורכים אימונים חלקיים, בקבוצות של 10-12 שחקנים בכל פעם, ללא השחקנים הזרים שעזבו את ישראל כבר לפני כשבוע וכן ללא דיא סבע וליאור רפאלוב שגם הם לא נמצאים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully