וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע: "לא ידעתי מה אשתי מעלה, ברור שהחצים יופנו אליי"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 17:06

שחקן מכבי חיפה על הסערה: "חשבה שהיא מעבירה מסר של שלום, מכריי יודעים כמה חברים יהודים יש לי". אשתו: "מזועזעת ומגנה, כשאני רואה ילד פצוע זה כואב לי מבלי לדעת אם הוא יהודי או ערבי"

יניב קטן ב"רדיו חיפה" על דיא סבע/רדיו חיפה

התגובות של שחקני המגזר הערבי לטבח בעוטף עזה ולמלחמה ברצועה ממשיכה לעורר הדים בכדורגל הישראלי. הפוסט ששיתפה אשתו של דיא סבע חוללה סערה של ממש, שאף גרמה ליניב קטן להצהיר כי לדעתו השחקן לא צריך ללבוש יותר את החולצה של מכבי חיפה.

בניסיון ליישר את ההדורים, דיא סבע התייחס לסערה ואמר וכתב: "בעקבות הפוסט של אשתי שעורר סערה, חשוב לי להדגיש שלא ידעתי מה היא מעלה. ברגע שראיתי את הפוסט ביקשתי שזה יימחק מיד. חשוב לי להבהיר שהכוונה שלה אנושית בלבד, רואים כל היום סרטונים מזעזעים, היא לא עושה השוואות, היא שיתפה פוסט של שלום מטעם בחור יהודי בכלל וחשבה שהיא מעבירה מסר של פיוס ושלום. היא עשתה את זה בתום לב אבל היא טעתה ועל זה אני מצטער".

"אני והיא דיברנו עם חברים שלנו מהדרום, שהבית שלנו פתוח בפניהם ושיבואו להיות אצלנו עד שהאירוע יעבור. מצמרר ומזעזע מה שקרה, מגנים בכל צורה את מה שהיה, לא מאמינים שזה אמיתי. כל יום רק העמיק את הזעזוע וההבנה שדברים כאלה לא יכולים לקרות בין אנשים".

"זה ברור שהחצים יופנו אליי, מי שמכיר אותנו יודע מי אנחנו, מה אני עושה בשביל ילדים וכמה חברים יהודים יש לי. לאשתי יש חולשה מאוד גדולה לילדים קטנים, וזה רק בא מהאנושיות, כי באמת רואים דברים מזעזעים. מתנצל בשמה ומאחל חיים וימים טובים יותר".

דיא סבע שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יש דרך חזרה? סבע/מאור אלקסלסי

עוד קודם לכן אשתו של דיא, נרמין סבע, מחקה את הפוסט המדובר ולאחר מכן העלתה סטורי חדש: "חשוב לי להבהיר ולהדגיש כמה דברים אחרי הפרסומים. אולי הבינו אותי לא נכון, מי שמכיר אותי ואת בעלי מקרוב יודע מי אנחנו. גדלנו עם יהודים, שיחקנו והיינו באותו בית. זה לא הערכים שגדלתי עליהם, ברור שאני מזועזעת מכל מה שקרה ומגנה את זה".

לאחר הפוסט שבו נטען כי "אין הבדל בין ילד לילד", סבע ניסתה להבהיר: "אני לא עושה שום השוואה, זה יצא מפרופורציה, הכוונה שלי רק טובה. אין בן אדם אנושי שיכול לתמוך בהריגת ילדים, נשים ובני אדם. אני רואה סרטונים ולא מאמינה שזה אמיתי ושזה באמת קרה, זה לא מתקבל על הדעת. זה לא כתוב ורשום בקוראן, בתורה או בשום ספר אחר. כשאני רואה סרטון של ילד פצוע בבית חולים, כואב לי לפני שאני יודעת אם אם הוא יהודי, ערבי מוסלמי או מכל דת אחרת. אני מתנצלת בפני כולם, לא התכוונתי, מאחלת לכולם שנדע יימים טובים ושקטים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully