וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "השופט? הפסדנו בגלל שלא היינו אפקטיביים מול השער"

עודכן לאחרונה: 28.10.2023 / 20:33

בתקשורת הקטלאנית עסקו בעבירה שהיתה או לא על אראוחו ברחבה, מאמן ברצלונה התלונן על נאיביות: "ריאל כבשה פעמיים משני מצבים, אנחנו פעם אחת משישה מצבים". על בלינגהאם: "כל כדור שהוא נוגע בו נכנס לרשת"

תקציר ניצחונה של ארסנל 0:5 על שפילד יונייטד/ספורט1

ברצלונה נראה טוב מאוד בקלאסיקו הראשון של העונה. היא יזמה, הובילה והדביקה כדורים לקורות, אבל לא היתה ערוכה לג'וד בלינגהאם. הקשר האנגלי שהכריע כבר את סלטה ויגו, חטאפה ואוניון ברלין עם שערי ניצחון, עשה זאת גם לברצלונה עם צמד, כולל שער מרהיב מרחוק וגול ניצחון בתוספת הזמן שקבע 1:2. בתקשורת בברצלונה היו שהתלוננו בסיום על כך שלא נשרק לטובת בארסה פנדל על אראוחו במצב של 0:1 כשטשואמני ספק דחף את האורוגוואי. אלא שלא השופט הוא זה שהכריע את המשחק, אלא בלינגהאם וגם צ'אבי הסכים שהנאיביות של קבוצתו עלתה לו בהפסד.

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
"ריאל הבקיעה פעמיים משני מצבים, אנחנו פעם אחת משישה מצבים". צ'אבי/רויטרס

"לא הפסדנו בגלל השופט, הפסדנו בגלל שלא היינו אפקטיביים", סיכם צ'אבי, "גם תיקו לא היה משקף את מה שראינו על המגרש. הגיע לנו לנצח, אבל הפסדנו. למרות זאת, אני חושב ששיחקנו טוב. הם עשו שני גולים משני מצבים, ואנחנו גול אחד משישה. המטרה היתה ונשארה לזכות באליפות. אנחנו רק בתחילת הדרך".

גם מאמן ברצלונה פרגן לבלינגהאם כשאמר: "הוא שחקן מדהים שעובר תקופה טובה מאוד. נראה כאילו כל כדור שהוא נוגע בו חודר לרשת". המאמן פרגן גם לגאבי כשאמר: "הוא שחקן סנסציוני. שיחק נהדר, הוא הלב של הקבוצה הזו. היום הוא שיחק יותר כשחקן ציר, הוא נותן לנו את האינטנסיביות הדרושה".

גאבי לא התרשם יותר מדי מהמחמאות של מאמנו ואמר באכזבה: "זה לא נותן כלום לשחק טוב אם לא מנצחים את המשחק. הליגה עדיין ארוכה ואנחנו חייבים להמשיך ולא לוותר".

עוד בוואלה!

"מלך הקלאסיקו. בלינגהאם הוא השחקן הכי טוב בעולם כרגע"

לכתבה המלאה
פרמין לופס ברצלונה אנטוניו רודיגר ריאל מדריד. רויטרס
נעצר בקורה. פרמין לופס/רויטרס

רונאלד אראוחו, ששוב עשה עבודה טובה מאוד על ויניסיוס והעלים אותו כמעט לגמרי, אמר: "גם בעונה שעברה הפסדנו את הקלאסיקו הראשון וזכינו באליפות. יש עוד הרבה מאוד משחקים בקופה. צריך להרים את הראש ולהמשיך. ויניסיוס הטוב בעולם באחד על אחד. היום עשינו עליו עבודה טובה". על הפנדל שלכאורה בוצע עליו: "לא רוצה לדבר על השופט" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully