וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלך הקלאסיקו. בלינגהאם הוא השחקן הכי טוב בעולם כרגע"

במדריד מהללים אחרי הניצחון בברצלונה: "כמו רונאלדו, בלינגהאם תמיד מגיע כשזקוקים לו. זו ההתחלה הטובה אי פעם של שחקן בריאל". הולאנד התלהב: "הוא לא אמיתי". אנצ'לוטי: "הגישה שלו גורמת לו להיראות כמו שחקן ותיק"

תקציר ניצחונה של ארסנל 0:5 על שפילד יונייטד/ספורט1

עד שהגיע לריאל מדריד, השער הכי מאוחר של ג'וד בלינגהאם בקריירה היה בדקה ה-87. הוא עשה את זה בינואר 2022, כשהשווה עבור בורוסיה דורטמונד ל-2:2 בפרנקפורט (הצהובים-שחורים ניצחו בסופו של דבר 2:3). הערב (שבת), פחות מחצי שנה אחרי שנחת בבירת ספרד, הווינר האנגלי שוב הבקיע שער ניצחון בתוספת הזמן.

בלינגהאם כבש הערב שער ניצחון רביעי במדי ריאל מדריד ועשה זאת בפעם השלישית בתוספת הזמן. הוא כבר הכניע את חטאפה ואוניון ברלין בדקות 94 ו-95, קבע גם 0:1 על סלטה ויגו בדקה ה-81 - אבל הפעם זו הייתה הבמה הכי גדולה בעולם, בקלאסיקו נגד ברצלונה.

בלינגהאם מחק שער יתרון מוקדם של אילקאי גונדואן כשקבע 1:1 בדקה ה-89, ובדקה ה-92 הכניע את מארק אנדרה טר סטגן בפעם השנייה והכריע: 1:2 לריאל מדריד בברצלונה. איזה ווינר.

"הבעיטה שלו מחוץ לרחבה (שער השוויון) הפתיעה אותנו כי הוא בדרך כלל לא עושה את זה", הודה המאמן קרלו אנצ'לוטי, "כשמסתכלים עליו נדמה שהוא כבר שחקן ותיק, בגלל הגישה שלו. המטרה שלנו הערב הייתה לנצח, לא לסיים בתיקו, והוא ידע והבין את זה. הוא שחקן שעושה את ההבדל. הוא יכול להגיע בקלות ל-20-25 שערים העונה, למרות שאנחנו לא רואים בו סקורר".

שחקן ריאל מדריד, ג'וד בלינגהאם. Eric Alonso, GettyImages
מספרים יותר טובים משל זידאן. בלינגהאם הערב/GettyImages, Eric Alonso

"ג'וד בלינגהאם הוא מלך הקלאסיקו", קראה הכותרת הראשית ב"מארקה" דקות אחרי שריקת הסיום וב"אס" כתבו: "בלינגהאם לא צריך אף אחד. האנגלי כבש צמד והפך את השליטה של ברצלונה במשך שעה לחסרת חשיבות".

ב"מארקה" הוסיפו בהמשך: "בלינגהאם הפך לכריסטיאנו רונאלדו, הוא תמיד מופיע כשהקבוצה זקוקה לו. במשך דקות ארוכות האנגלי נראה לא טוב כמו כל ריאל מדריד. למעשה זה היה המשחק הכי חלש שלו בקבוצה, אבל הוא המנהיג וככזה הוא החזיר את ריאל למשחק וגם ניצח אותו".

הצמד של בלינגהאם העלה את מאזן השערים שלו בליגה ל-10 והוא עם 13 כיבושים העונה ביחד עם ליגת האלופות. לשם השוואה, שיא השערים של זינדין זידאן בעונה אחת בריאל מדריד עומד על 12 ובליגה לא היו לו יותר מ-9.

עוד בוואלה!

בלינגהאם כבש בדקה ה-92, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ברצלונה

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד בפוסט על ג'וד בלינגהאם: "הוא לא אמיתי". אינסטגרם ארלינג הולאנד, צילום מסך
הולאנד על בלינגהאם: "הבחור הזה לא אמיתי"/צילום מסך, אינסטגרם ארלינג הולאנד

בנו של הזמר אייל גולן קיבל אחרי המשחק חולצה והקדשה מבלינגהאם

הפרשנים היללו והעיתונאי תומאס רונקרו קבע: "בלינגהאם הוא השחקן הכי טוב בעולם כרגע. זו ההתחלה הכי טובה אי פעם של שחקן בריאל מדריד. יש לו כל כך הרבה איכות, יכולת להכריע, מנהיגות, ג'נטלמניות. אין ויכוח שהוא ה-MVP של ריאל מדריד".

העיתונאי הוותיק, אלפרדו רלאניו, כתב: "מבחינתי הפתיחה של בלינגהאם בריאל מדריד היא ברמת הפתיחה של אלפרדו די סטפנו. הוא היחיד שאני יכול להשוות אליו, ודי סטפנו היה מבוגר מבלינגהאם ב-6-7 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully