וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינגהאם הכריע, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ברצלונה

שוב הוא: הקטלאנים היו טובים בהרבה והובילו 0:1 משער של גונדואן (6). הם גם מצאו פעמיים את הקורות, אבל אז האנגלי התעורר עם שער מצמק (68) ובדקה ה-90+2 הוא השלים מהפך

ג'וד בלינגהאם שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Alex Caparros, GettyImages
עכשיו גם ברצלונה מכירה אותו. ג'וד בלינגהאם/GettyImages, Alex Caparros

ריאל מדריד אומנם לא הצליחה לרכוש את קיליאן אמבפה בקיץ, אבל היא כן הצליחה לרכוש בהמון כסף כוכב אחר: ג'וד בלינגהאם. הקשר האנגלי הנפלא התעלה מעל כל הציפיות עד הקלאסיקו שנערך הערב והפעם הוא גרם גם לברצלונה להרגיש את נחת רגלו עם צמד, כולל שער בתוספת הזמן שסידר לריאל מדריד 1:2 דרמטי בקלאסיקו הראשון של העונה.

ברצלונה שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה. גונדואן כבש כבר בדקה השישית וטעות של קרוס אפשר לפרמין לופס להשתחרר ולמצוא את הקורה (15). במחצית השנייה בארסה המשיכה לשלוט, איניגו מרטינס נגח שוב לקורה אלא שאז, אז בלינגהאם התעורר. בדקה ה-68 האנגלי השווה עם פצצה אדירה לרשת של טר סטגן מ-25 מטרים. ריאל מדריד קיבלה ביטחון, התחילה לתקוף ואז, שתי דקות בתוספת הזמן, בלינגהאם השלים מהפך מתוק עם שער מקרוב אחרי כדור רוחב של קרבחאל והסטה של מודריץ'.

ברצלונה, שהיתה הקבוצה היחידה ללא הפסד עד המשחק הזה, מסיימת אותו עם הפסד בכורה דווקא מול היריבה המושבעת ומעבר לכבוד שנפגע לה, היא התרחקה עד כדי ארבע נקודות מריאל מדריד וגם ג'ירונה המפתיעה. הבלאנקוס, שבעונה שעברה היו תלויים בגולים של בנזמה, מצאו סקורר חדש ורק מפחיד לחשוב איך הם ייראו אם גם אמבפה יחבור לצוות ההתקפי הזה שכולל גם את הברזילאים ויניסיוס ורודריגו.

גאבי שחקן ברצלונה מאוכזב. Quality Sport Images, GettyImages
איזו אכזבה. גאבי/GettyImages, Quality Sport Images

מהלך המשחק

דקה 6: גול! 0:1 מהיר מאוד לברצלונה. גונדואן החליף מסירות עם טורס, אלאבה היה חייב להרחיק את הכדור אבל איבד אותו לגרמני שאמר תודה ומקרוב בעט פנימה.

דקה 15: כמעט ה-0:2 של ברצלונה! גאבי הפעיל לחץ על קרוס שאיבד ברשלנות. הכדור הגיע לפרמין לופס שמקצה הרחבה בעט לקורה. מזל גדול לריאל מדריד.

דקה 28: ז'ואאו פליקס השחיל את רודיגר בצורה משפילה למדי ודהר לרחבה, אבל קרבחאל הגיע מאחור וחטף לפורטוגלי רגע לפני שהוא מבקיע.

דקה 50: פרמין לופס הרים כדור לאיניגו שנגח לקורה, אראוחו הגיע לריבאונד ובעט, אבל קפה הציל.

דקה 64: קאנסלו הטעה את אלאבה ובעט מתוך הרחבה, אבל האוסטרי התעשת ובלם אותו לקרן.

דקה 67: טשואמני ניסה להפתיע עם בעיטה מ-20 מטרים. הכדור טס לפינה, אבל טר סטגן הדף. סוף סוף ניסיון ראוי של ריאל מדריד.

דקה 68: גול! ריאל מדריד חזרה ל-1:1 ומי כבש? כמובן, ג'וד בלינגהאם. הקשר האנגלי השתלט על כדור מההגנה ומ-25 מטרים הפתיע את טר סטגן עם פצצה לרשת.

דקה 90+2: 1:2 לריאל מדריד!! שוב הוא. קרבחאל שלח כדור רוחב מצד ימין, מודריץ' הסיט ובלינגהאם נותר לא מכוסה והמשיך מקרוב פנימה. איזה מהפך של הבלאנקוס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד. רויטרס
בלתי עציר. בלינגהאם/רויטרס

הרכבים

הרכב ברצלונה: מארק אנדרה טס סטגן, רונאלד אראוחו, אנדרס כריסטנסן, איניגו מרטינס, אלחנדרו באלדה, גאבי, אילקאי גונדואן, ז'ואאו קאנסלו, פרמין לופס, ז'ואאו פליקס, פראן טורס.

הרכב ריאל מדריד: קפה, דני קרבחאל, אנטוניו רודיגר, דייויד אלאבה, פרלאן מנדי, פדריקו ואלוורדה, אורליאן טשואמני, טוני קרוס, ג'וד בלינגהאם, רודריגו, ויניסיוס.

משחקים נוספים

אלמריה - לאס פלמאס 2:1

מאיורקה - חטאפה 0:0

קאדיס - סביליה 2:2

משחקי ראשון בספרד

בטיס - אוסאסונה
ראיו וייקאנו - ריאל סוסיאדד
אתלטיק בילבאו - ולנסיה
אתלטיקו מדריד - אלאבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully