וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי דורטמונד מטיסים בני נוער מהעוטף לקלאסיקר הגרמני

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 15:45

המועדון בישראל מגייס כסף ליוזמה היפה, אוהדי הפועל תל אביב הקדישו שיר לזכר הנרצחים ב-7.10, מנהלת הליגה משתתפת במאמץ ההסברתי, איפה ייערך המשחק של רומניה נגד ישראל? ספורט בצל המלחמה, עדכונים שוטפים

איגוד השייט למען החזרת החטופים/איגוד השייט בישראל

בזמן שהמלחמה בישראל נמשכת והמדינה מנסה להתאושש מהטבח הרצחני בדרום, עולם הספורט נמשך בצל האירועים: עדכונים שוטפים בוואלה! ספורט.

"יחד לעולם", לזכר אוהדי הפועל תל אביב שנרצחו

15:45: הנבחרות באיגוד השייט מנסות לעשות ככל שניתן על מנת לתמוך במפוני ישובי העוטף והצפון, בפעילויות ים במועדונים השונים, ובו בעת עלתה בקרב הספורטאים וראשי הענף התחושה שעליהם לפעול ולעשות כל דבר שניתן לצורך הסברה בין לאומית. חלק מחברי וחברות הנבחרת, וביניהם שחר טיבי, שאחותה ניצלה מהטבח במסיבה, גל צוקרמן, שסבתה ניצלה בשדרות ותום ראובני, ששתים מחברותיו נהרגו, הצטלמו לסרטון במטרה לקרוא לקהילת השייט הבינלאומית לנקוט עמדה ולעמוד לצד ישראל. הסרטון זמין לצפייה בנגן הווידאו הראשי בראש העמוד.

14:30: "לאה קטמין", להקת אוהדי הפועל תל אביב שמורכבת מחברים בארגון האולטראס, הקדישה שיר חדש שהקליטה בשם "יחד לעולם" לזכרם של אוהדי הקבוצה שנרצחו ב-7 באוקטובר. "יחד לעולם מוקדש לאוהדי הפועל קורבנות השביעי לאוקטובר, ולכל מי שנותר כאן ויודע, כי לעולם ואף פעם לא תצעדו לבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חוויה חזקה. אוהדי דורטמונד/רויטרס

13:00: מועדון האוהדים הישראלי של בורוסיה דורטמונד בישראל הודיע על מסע גיוס המונים למשך 48 שעות שמטרתו לאסוף לפחות 8,000 שקלים על מנת להסיע אוהדי כדורגל ישראלים, בני נוער שניצלו מהטבח בדרום, למשחק בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן ביום שבת הבא.

אל על התגייסה לטובת העניין והוזילה את כרטיסי הטיסה, גויס תורם שהסכים לממן את הכרטיסים, והכסף שנאסף הוא על מנת לשלם על סידורי הלינה של הקבוצה ועל ההעברות משדה התעופה לדורטמונד ובחזרה לשדה התעופה. כמו כן מתוכננים לקבוצה סיורים במוזיאון הכדורגל הגרמני ובאצטדיון של בורוסיה דורטמונד. גם ההתאחדות לכדורגל התנדבה לסייע.

המעוניינים לתרום יכולים לעשות זאת ישירות לחשבון הבנק של מועדון האוהדים:
שם המוטב: בורוסונים ישראלים (ע"ר)
בנק: הפועלים (12)
סניף: 578
חשבון: 236818

12:45: בית"ר ירושלים הודיעה כי היא "שמחה ומברכת על היוזמה" לאחר שאתמול עשרות אוהדי הקבוצה מארגון לה פמיליה הגיעו אל בסיס בדרום הארץ על מנת להרים את מצב הרוח של החיילים ולפנק אותם בארוחה כיד המלך. האוהדים חילקו לחיילים צעיפים, חולצות, ופינוקים תוצרת המועדון וקינחו בשירים ובהעלאת המורל לחיילי הסידור והמילואים ששהו בבסיס לקראת עוד שבת.

12:00: אוהד לויטה ממשיך במאמצי ההסברה שלו ברשת, וכתב באנגלית: "המנהיגים הפלסטינים קיבלו הצעות לשלום, ודחו אותן כי בחרו בדרך האלימות".

11:20: מנהלת הליגה העלתה סרטון שמטרתו להעניק פרופורציות לאירועים. "שער בתוספת הזמן זה שובר לב?", נכתב, "הילדים שלנו חטופים ולא ראו את הבית".

11:59: דולב חזיזה בריאיון: "חלק מהזרים של מכבי חיפה פוחדים לחזור, מאמין שיהיה קצת בלגן". לידיעה המלאה

11:47: דווקא עכשיו, באנגליה תוקפים: תאוות בצע מכסה על האכזריות בערב הסעודית. בזמן שחובבי האיגרוף מתכוננים לקרב הגדול שייערך בסעודיה, באנגליה מזכירים: המדינה המוסלמית מפרה באופן קבוע זכויות אדם, ושל נשים במיוחד. אז למה טייסון פיורי בוחר לשתוק? לידיעה המלאה בוואלה!

7:20: "ישראל רוצה משחק ללא קהל, רומניה לא רוצה לשחק במגרש של אויפשט". לפי התקשורת הרומנית, אופ"א מעדיפה אוהדים באצטדיון. היריבה במוקדמות היורו סיימה שם ב-0:0 מול בלארוס: "מצב הדשא היה רע מאוד". לדיווח המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully