וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל רוצה משחק ללא קהל, רומניה לא רוצה לשחק במגרש של אויפשט"

לפי התקשורת הרומנית, אופ"א מעדיפה אוהדים באצטדיון. היריבה במוקדמות היורו סיימה שם ב-0:0 מול בלארוס: "מצב הדשא היה רע מאוד"

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת בלארוס - אלון חזן ואלי דסה מדברים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אביעד בלילי

ההתאחדות לכדורגל הודיעה אמש (חמישי) באופן רשמי כי נבחרת ישראל תקיים את משחקיה הביתיים נגד שוויץ (15.11) ורומניה (18.11) במסגרת מוקדמות יורו 2024 בהונגריה.

האצטדיון בו יתקיימו המשחקים ייקבע בהמשך וכך גם לגבי כמות הקהל שתוכל להגיע. מתברר כי לרומניה יש העדפה ברורה - כל אצטדיון מלבד זה של אויפשט, בו סיימה ב-0:0 עם בלארוס לפני כשבועיים, ובו ישראל ניצחה 1:2 את הבלארוסים: "מצב הדשא היה רע מאוד", נכתב בתקשורת הרומנית. "ההתאחדות לא רוצה לשחק שם שוב, והיא העבירה מסרים שהיתה מעדיפה לשחק במגרש עם תנאים טובים יותר".

אשר לעניין הקהל, "ישראל היתה מעדיפה לשחק בדלתיים סגורות, כדי להימנע מתקריות מיותרות על רקע המלחמה. אופ"א תחילה התנגדה לרעיון, בעוד ההתאחדות הרומנית תקבל את ההצעה של ישראל. השיחות כבר החלו עם הרשויות בהונגריה לגבי האפשרות של הכנסת קהל".

שחקן נבחרת ישראל רוי רביבו, מול שחקן נבחרת רומניה דיאן סורסקו. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
איפה ייערך המשחק? סורסקו מול רביבו/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר אמש: "בימים האחרונים בחנו מספר אפשרויות בסיטואציה שנכפתה עלינו וזכינו להיענות שראויה לכל שבח מצד התאחדויות ומדינות חברות כמו קפריסין וגרמניה. על כך תודתי להן. בסיועו הגדול של שגריר ישראל בהונגריה יעקב הדס-הנדלסמן, ממשלת הונגריה וההתאחדות ההונגרית מתאפשרת לנו ההזדמנות לקיים את המשחקים מול שוויץ ורומניה בהונגריה. כולנו תקווה לעמוד באתגר ההעפלה ליורו 2024 ולהביא למדינה שלנו רגעי אושר שכל כך נחוצים לנו כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully