וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תארח את שוויץ ורומניה בהונגריה

26.10.2023 / 20:20

עדיין לא הוחלט על האצטדיון וכמות הקהל במשחקים המכריעים במוקדמות יורו 2024 ב-15 וה-18 בנובמבר. זוארץ: "מחמם את הלב לזכות לתמיכה כל כך משמעותית מאנשים, חברים, מנהיגים וראשי התאחדויות שעומדים לצדנו"

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת בלארוס - אלון חזן ואלי דסה מדברים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אביעד בלילי

נבחרת ישראל תקיים את משחקיה הביתיים נגד שוויץ (15.11) ורומניה (18.11) בהונגריה. האצטדיון בו יתקיימו המשחקים ייקבע בהמשך וכך גם לגבי כמות הקהל שתוכל להגיע. המשחקים המכריעים יתקיימו במסגרת מוקדמות יורו 2024.

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר: "בימים האחרונים בחנו מספר אפשרויות בסיטואציה שנכפתה עלינו וזכינו להיענות שראויה לכל שבח מצד התאחדויות ומדינות חברות כמו קפריסין וגרמניה. על כך תודתי להן. בסיועו הגדול של שגריר ישראל בהונגריה יעקב הדס-הנדלסמן, ממשלת הונגריה וההתאחדות ההונגרית מתאפשרת לנו ההזדמנות לקיים את המשחקים מול שוויץ ורומניה בהונגריה".

זוארץ הוסיף: "הודעה רשמית על כך מסרנו לאופ"א. מיקום האצטדיון והאפשרות לכניסת קהל תיבחן בימים הקרובים. זה בהחלט מחמם את הלב לזכות לתמיכה כל כך משמעותית מאנשים, חברים, מנהיגים וראשי התאחדויות שעומדים לצדנו. כולנו תקווה לעמוד באתגר ההעפלה ליורו 2024 ולהביא למדינה שלנו רגעי אושר שכל כך נחוצים לנו כעת".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים עם רז שלמה והמאמן אלון חזן. רויטרס
מצאו "בית" חדש. חזן והשחקנים/רויטרס

עוד בצל המלחמה: הנבחרת הצעירה החליפה ביתיות עם קוסובו לקראת המשחק בחודש הבא. המשמעות: ישראל תתארח בקוסובו ב-21.11.23 ותארח את קוסובו ב-10.9.2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully