וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה: "חלק מהזרים של מכבי חיפה פוחדים לחזור, מאמין שיהיה קצת בלגן"

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 11:59

הסרטון עם הנבחרת? "היה מצמרר". ערביי ישראל? "חמודי כנעאן השתתף, כולנו ישראלים". חזרה לשגרה? "גם אם הזרים לא יחזרו, נצא למלחמה עם השחקנים שיש לנו". דולב חזיזה התראיין על המצב המורכב

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

בזמן שמכבי חיפה והכדורגל הישראלי מנסים לחזור לשגרה על רקע המלחמה והאירועים הקשים בדרום, הכוכב של מכבי חיפה מודה שזה יהיה קשה ומורכב בריאיון בחדשות 13.

"אנחנו מתאמנים כרגיל, בלי הזרים שלא נמצאים פה", אמר חזיזה על שגרת האימונים של מכבי חיפה כיום, "בגלל שאנחנו משחקים בליגה האירופית, בשבוע הבא כנראה נצא למחנה אימון בקפריסין וממשיכים לשחק שם, שוכרים מגרש. לגבי הזרים, חלק מפחדים לחזור, יש הרבה שהם הורים ואפשר להבין אותם שהם לא רוצים לחזור כזה מהר, זה לגיטימי. אומרים שעוד חודש הליגה תחזור, אבל נראה באיזה מתכונת והאם הזרים ירצו לחזור לישראל. אני מאמין שיהיה קצת בלגן אבל נקבל את מי שיחזור בשמחה. אני מקווה שעד אז יירגע, אבל אם לא אנחנו נצא למלחמה עם השחקנים שיש לנו"

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נרתם למערכה. חזיזה/מאור אלקסלסי

על הסרטון המרגש של ההתאחדות לכדורגל להחזרת הילדים החטופים: "רצינו להעלות את המדועות. גם תוך כדי הצילומים, אתה רואה שבצד השני יש ילדים ואנחנו בלי - זה היה מצמרר. חיכינו שהסרטון יעלה ושנוכל לשתף ולעשות רעש ברשתות. אני מקווה שזה יגיע לכל העולם ושכולם יראו את התופת שעברנו ואת חסרי הישע שהם חטפו. זה קשה ואני מקווה שהם יחזרו מהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

האם הוא קיבל תגובות מאנשים מחו"ל שצפו בסרטון? "אני מקהל הרבה הודעות באינסטגרם מאוהדים בחו"ל, ואנחנו משחקים עם זרים לאורך השנים בקבוצות, אז הרבה חברים שלהם וגם הם עצמם שולחים לנו הודעות וחיזוקים. גם תגובות פחות טובות תמיד יש, אבל היה חשוב לי להסביר ולהעלות את זה ולהראות לכולם מה עברנו. אני עוקב בחדשות ורואה שהרבה לא מבינים את חומרת המצב, וזה המעט שהיינו יכולים לעשות. אני מקווה שאולי זה יתרום".

על ערביי ישראל: "חמודי כנעאן השתתף, היה חשוב לו להיות בסרטון וזה נגע לו מאוד ללב. יש הרבה שלא נמצאים פה, חלקם ליגיונרים וחלקם לא משחקים בארץ ולא יכלו להגיע. אני מכיר את חמודי, הוא בן אדם כל כך טוב והיה לו חשוב להיות חלק. אין ערביי ישראל, כולנו ישראלים והיה לנו מאוד חשוב להעלות את זה ולהעלות את המודעות. אלפי שיתופים קיבלנו, ואני מקווה שנגיע לכמה שיותר אנשים".

על כך שבעולם רבים לא גינו את הטבח: "הפרמיירליג הוציאה הודעה משותפת לנו ולעזה. היחידים הם הגרמנים, שעמדו דקת דומיה וגינו את הטרור. מעט מאוד מדינות השתתפו בזה וזה עצוב לשמוע. מי שלא מגנה לא באמת יודע מה חומרת המצב ומה קרה פה באמת. זה עצוב, אני מגיב ברשתות ומגנה מה שאני יכול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully