וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה משחקי הרחקה ליוסף עטאל שקרא "לגרום ליהודים יום שחור"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 23:26

מגן ניס, ששיתף פוסט תמיכה בחמאס, ספג גינויים רבים והושעה על ידי מועדונו, נענש בצורה קשה על ידי מנהלת הליגה הצרפתית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

ועדת המשמעת של מנהלת הליגה בצרפת לא ויתרה ליוסף עטאל, מגנה האלג'יראי של ניס, והשיתה עליו עונש הרחקה משבעה משחקים בפועל בעקבות שיתוף פוסט הקורא "לגרום ליהודים יום שחור". גם ניס בעצמה השעתה את המגן, שיתחיל לרצות את עונשו החל מ-31 באוקטובר.

כזכור, עטאל שיתף נאום הסתה של מטיף פלסטיני שקרא לעולם הערבי להצטרף לחמאס ו"להיאבק בציונים". לאחר מכן ספג המגן בן ה-27 שלל גינויים מאוהדי ניס וגם מראש העירייה שדרש מהמועדון לפעול נגדו.

בעקבות הלחץ הציבורי, ביקש עטאל "להבהיר את נקודת המבט שלי ללא כל עמימות: אני מגנה כל צורה של אלימות, בכל מקום בעולם, ותומך בכל הקורבנות. לעולם לא אתמוך במסר של שנאה. אני מאמין נחרצות בשלום". למרות זאת, ניס בחרה להשעות אותו עד להודעה חדשה בגלל "פרסום דברים חמורים".

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט, מול שחקן ניס, יוסף עטאל. דני מרון
יוסף עטאל מול אנריק סבוריט בעונה שעברה/דני מרון

עטאל בן ה-27 משחק בניס מאז 2018, ונחשב לאחד השחקנים הבכירים בקבוצה. בקיץ החולף הוזכר כמועמד לעבור למועדונים בכירים ביניהם ברצלונה ובאיירן מינכן, אבל נשאר במועדון בסופו של דבר. עטאל לקח חלק במפגש הכפול של ניס נגד מכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג בשנה שעברה, ואף פתח בהרכב במשחק שהתקיים בבלומפילד. ניס לא רק פגשה את מכבי תל אביב בעונה שעברה, אלא אף השאילה לצהובים את רארש איליה בינואר האחרון, דבר שמלמד על הקשרים בין המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully