וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניס הודיעה על השעייתו של יוסף עטאל עד להודעה חדשה

הקשר האלג'יראי שב ממשחקי נבחרתו לצרפת ומיד נפגש עם ראשי המועדון ונענש בחומרה על כך שקרא "לגרום ליהודים יום שחור": "הוא הבין את חומרת המעשה והתנצל, אבל פרסם דברים חמורים והחלטנו לפעול"

תקציר: ניס - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מיינץ הגרמנית השעתה השבוע את אנואר אל גאזי המצרי בעקבות פוסט מסית שכתב באינסטגרם ובו הוא קורא "לשחרור פלסטין מנהר הירדן ועד הים", אבל היא לא היחידה שנוקטת ביד קשה כנגד שחקניה. הבוקר (רביעי) הודיעה גם ניס הצרפתית על השעייתו של הקשר האלג'יראי יוסף עטאל.

אחרי מספר ימים של שתיקה מצד ניס בכל הנוגע נוגע להודעות שפרסם של עטאל, פוסטים שבהם הביע תמיכה בחמאס וסולידריות עם תושבי עזה וקרא "לגרום ליום שחור עבור היהודים", נמסר מהמועדון כי הקבוצה המתינה לחזרת השחקן ממשחקי נבחרתו, נפגשה איתו והצהירה על השעייתו לפחות לתקופה הקרובה.

הפוסטים הפרו-פלסטינים של שחקן ניס יוסף אטאל. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הפוסטים של עטאל/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"השחקן הבין את טעותו בכך שמחק את הפרסומים והתנצל פומבית. עם זאת, לאור חומרת הדברים שפרסם, החלטנו במועדון לנקוט בסנקציות משמעותיות ראשונות נגד השחקן, לפני שיתקבלו כאלה על ידי רשויות הספורט והמשפט. יוסף עטאל מושעה עד הודעה חדשה", נמסר.

כידוע, בזמן שניס בחנה את הדברים והמתינה לחזרת השחקן לצרפת, ראש עיריית ניס כריסטיאן אסטרוסי הודיע: "אני מצפה מיוסף עטאל להתנצל ולגנות את הפעולות של הטרוריסטים של חמאס, אם עוד נשאר לו מצפון. אם זה לא יקרה, הוא לא יהיה חלק מהמועדון שלנו יותר".

עטאל בן ה-27 משחק בניס מאז 2018, ונחשב לאחד השחקנים הבכירים בקבוצה. בקיץ החולף הוזכר כמועמד לעבור למועדונים בכירים ביניהם ברצלונה ובאיירן מינכן, אבל נשאר במועדון בסופו של דבר. עטאל לקח חלק במפגש הכפול של ניס נגד מכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג בשנה שעברה, ואף פתח בהרכב במשחק שהתקיים בבלומפילד. ניס לא רק פגשה את מכבי תל אביב בעונה שעברה, אף השאילה לצהובים את רארש איליה בינואר האחרון, דבר שמלמד על הקשרים בין המועדונים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully