וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו מתחרט על המעבר למנצ'סטר יונייטד, שסימנה לו מחליף

ב"מירור" נכתב שהברזילאי מצטער על עזיבת ריאל מדריד לטובת מועדון לא יציב, שבעצמו מאוכזב מהיכולת של הקשר וסימן את היהלום של בנפיקה

תקציר: שפילד יונייטד - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

האם הקדנציה של קאסמירו במנצ'סטר יונייטד תהיה קצרה מהצפוי? ב"מירור" נכתב היום (שני) כי הברזילאי מתחרט שעזב את ריאל מדריד לטובת השדים האדומים, שבינתיים מנסים לצרף את מי שעשוי להיות המחליף.

לפי הדיווח קאסמירו לא מרוצה מההחלטה שקיבל בשנה שעברה, כשסיים תשע עונות בריאל מדריד בהן זכה חמש פעמים בליגת האלופות. הקשר ההגנתי לא מרוצה מחוסר היציבות המדאיג במועדון, שהצליח לזכות רק בגביע הליגה האנגלי.

גם מנצ'סטר יונייטד, ששילמה עבורו כ-80 מיליון יורו, קיוותה שקאסמירו יהפוך לשחקן מפתח במערך ולבאנקר של ממש במערך של אריק טן האח, אלא שיכולתו על כר הדשא לא עומדת בציפיות ובאנגליה מרבים לבקר אותו על נטייתו לספוג כרטיסים אדומים מגוחכים ומיותרים, זאת לנוכח השיפוט הקפדני יותר בו נתקל הברזילאי בפרמיירליג לעומת הליגה הספרדית בה מעולם לא הורחק למרות סגנון המשחק האגרסיבי שלו.

ז'ואאו נבס, בנפיקה. Gualter Fatia, GettyImages
היהלום החדש של בנפיקה. ז'ואאו נבס/GettyImages, Gualter Fatia

במקביל, הטענה היא שיונייטד במגעים לצירוף היהלום החדש של בנפיקה, ז'ואאו נבס בן ה-19 שמשחק בעמדה של קאסמירו. עם זאת, הקבוצה מליסבון צפויה לדרוש דמי העברה של כ-70 מיליון יורו, כך שהשדים האדומים יצטרכו שוב לפתוח את הכיס כדי להנחית את השחקן שאולי יביא את השינוי, ולהראות לברזילאי את הדרך החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully