וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסמירו נפרד מריאל: "לעולם לא אוכל להשיב לכם על מה שנתתם לי"

הקשר שעזב למנצ'סטר יונייטד פרסם פוסט פרידה מהבלאנקוס באינסטגרם: "מקווה לחזור יום אחד, זה תמיד יהיה הבית שלי"

תיקתקנו, 18.8/ספורט1

אחת ההעברות הגדולות של הקיץ צפויה להיסגר בקרוב, כאשר עניין חתימתו של קאסמירו במנצ'סטר יונייטד היא רק עניין של זמן. בריאל מדריד, המועדון אותו עוזב הברזילאי, כבר הספיקו להיפרד, והיום (שבת) כתב הקשר פוסט פרידה מהבלאנקוס ומהאוהדים של הקבוצה עמה זכה בעונה שעברה באליפות ספרד ואליפות אירופה.

"זכיתי לחיות את הסיפור הנפלא ביותר שיכולתי אי פעם לחלום עליו", כתב הקשר. "אני מקווה לחזור יום אחד למקום אותו תמיד אחשיב כבית. גם בעוד אלף שנה לא אוכל להחזיר לריאל מדריד ולאוהדיה הנפלאים על מה שהם נתנו לי. יאללה מדריד לעד".

קאסמירו בן ה-30, שמצטיין בעיקר בזכות היכולת הדפנסיבית שלו, ינסה לייצב את הקישור האחורי של הקבוצה שספגה 6 שערים בשני מחזורי הפתיחה באנגליה והושפלה עם רביעייה שספגה במחצית הראשונה בברנטפורד במחזור החולף.

קאסמירו יחבור ביונייטד לחברו לנבחרת, פרד הברזילאי. במנצ'סטר יונייטד ממשיכים לחפש גם חלוצים, אך קאסמירו עשוי להיות החיזוק שייצב את הספינה הטובעת של טן האח. בנוסף מוזכרים אנטוני וחכים זייש כמי שעשויים להצטרף ברגע האחרון. בריאל מדריד מאידך כבר נערכו ליום שאחרי קאסמירו, קרוס ומודריץ' והחתימו הקיץ את אורליאן טשואנמי ובקיץ הקודם את קמאבינגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully