וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשימים את היורוליג במוסר כפול: "צסק"א לא, אבל מכבי כן"

ברוסיה, שנציגותיה במפעל הודחו בשל מלחמה, טוענים לאפליה: "ביוון אמרו שהיה מפחיד ללכת למשחק. אין סיכוי שהיו מאבטחים כך את צסק"א"

תקציר כדורסל טורקי: 15 נקודות לים מדר בניצחון פנרבחצ'ה 62:74 על גלאטסראיי/ספורט1

בזמן שמלחמת חרבות ברזל מייצרת אי ודאות סביב עתידה של מכבי תל אביב ביורוליג, ברוסיה מבקרים את התנהלות קברניטי המפעל. כזכור, בשנה שעברה הודחו שלוש הנציגות הרוסיות - צסק"א מוסקבה, קאזאן וזניט סנט פטרסבורג - בעקבות פלישת הצבא הרוסי לאוקראינה, וכנראה שיש מי שחושב שהחלטה זהה צריכה להתקבל כעת בנוגע לצהובים.

מי שהשמיע את הביקורת הוא דובר איגוד השחמט הרוסי, קיריל זנגליס, שאמר בטלוויזיה המקומית: "צסק"א ניהלה משא ומתן ארוך עם היורוליג. זו פשוט בדיחה. מאחורי הקלעים הם אומרים 'אנחנו אוהבים אתכם, רוצים לראות אתכם. אבל אם מישהו שבעד אוקראינה יעשה משהו, תהיה מתקפת טרור או שהשחקנים יוכו, לא נהיה מסוגלים להבטיח את שלומם'. הכל נחמד, אבל לא ניתן לכם לשחק".

האוטובוס של מכבי תל אביב מאובטח ברחובות ולנסיה. רויטרס
האבטחה הכבדה סביב מכבי תל אביב בדרכה למשחק נגד ולנסיה/רויטרס

זנגליס המשיך והאשים: "ומה אנחנו רואים במקרה של מכבי? דיברתי עם קולגות מיוון. הם אמרו שהיה מפחיד ללכת למשחק אצל פנאתינייקוס, שאולי תהיה מתקפת טרור. אין סיכוי שצסק"א הייתה זוכה לאבטחה שסידרו למכבי. תודה לאל לא היו אירועים ביוון, אבל זו לא הנקודה. אנחנו מדברים על מוסר כפול. לצסק"א אין מקום, אבל למכבי כן, כי זאת מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully