וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיירת אבטחה ליוותה את מכבי ת"א, השחקנים עם חולצות לכבוד החטופים

ניידות ואופנועים רבים סביב אוטובוס הצהובים בוולנסיה. השחקנים עלו לחימום עם חולצות "החזירו אותם הביתה עכשיו", סרטים שחורים ושמות של נרצחים על הנעליים. סורקין: "הם בלב ובראש שלנו כל הזמן". קטש: "קשה לדבר על כדורסל, כל דבר בחיים נראה אחרת"

תקציר: ונציה - הפועל תל אביב 97:81/ספורט1

לראשונה מאז פרוץ המלחמה בישראל, מכבי תל אביב עלתה הערב (רביעי) למשחק יורוליג אצל ולנסיה. בעיר הספרדית נערכו מבעוד מועד להגעה של אלופת ישראל מבחינת אבטחה, זאת מתוך הציפיה למחאות גדולות נגד ישראל ובעד פלסטין. מספרד הגיעו תיעודים לפיהם ניידות ואפנועי משטרה רבים ליוו את האוטובוס של הצהובים בדרך לאולם.

מכבי תל אביב עלתה לשחק עם חולצות בצבע שחור, סט שלישי שגם שימש אותם במספר משחקים בעונה שעברה. לחימום עלו השחקנים של עודד קטש עם חולצות שעליהן נכתב "החזירו אותם הביתה עכשיו", כשכוונה היא כמובן לחטופים שנמצאים בשבי החמאס.

כמו כן, מספר שחקנים הציגו מחוות נוספות. רומן סורקין ורפי מנקו ענדו עם סרטים שחורים על היד כשעליהם מגן דוד והכיתוב "עם ישראל חי". שחקנים רבים כתבו על נעליהם שמות של נרצחים.

השיירה שליוותה את מכבי תל אביב

רומן סורקין אמר לקראת המשחק: "רוצה לשלוח חיזוקים למשפחות האנשים שנרצחו ונחטפו. אנחנו איתם, הם בלב ובראש שלנו כל הזמן. המשחק עצמו יהיה קשה, ולנסיה בכושר טוב מאוד ומנצחת הרבה. ננסה לעשות את המיטב".

מאמנו עודד קטש הוסיף: "אלה לא ימים נורמליים עבורינו. כל דבר בחיים נראה אחרת, כל מה שאנחנו עושים הוא לא אותו דבר. כקבוצה וארגון אנו מנסים להיות הכי טובים שאנו יכולים, מקווים לתת השראה כפי שאנו תמיד רוצים. חושבים אל האנשים בבית בכל שנייה, אני שולח כוחות לעם ולחיילים שלנו, ושכולנו נגלה סולידריות".

"קשה לדבר על כדורסל", המשיך קטש, "ולנסיה משחקת הגנה מרשימה, צריכים להיות מוכנים לזה. אנחנו בלי ווייד בולדווין, הרבה מהלחץ שלהם יהיה על לורנזו בראון וכקבוצה נצטרך לעזור לו, לשחק פשוט ולשמור על הכדור. זה אתגר עבורינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. Miguel Ángel Polo/Valencia Basket, אתר רשמי
"החזירו אותם הביתה". קולסון/אתר רשמי, Miguel Ángel Polo/Valencia Basket
רפי מנקו, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
מגן דוד על היד. מנקו/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל
הנעל של אנטוניוס קליבלנד לזכר מאיה חיים ז"ל. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
הנעל של אנטוניוס קליבלנד/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

אחרי המשחק בוולנסיה, מכבי תל אביב תמשיך למשחק חוץ נוסף באתונה כאשר תתארח ביום שישי את פנאתינייקוס. לאחר מכן מצפים לקטש משחקי חוץ במונאקו ובמילאנו, ומשחק הבית הבא המתוכנן בשלב זה מיועד להתקיים ב-2.11 - אז אלופת אירופה ריאל מדריד תנחת ביד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully