וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש ביורוליג מי שטוען שצריך להשעות את מכבי תל אביב"

דונאטאס אורבונאס טען בפודקאסט של "באסקטניוז" כי "לישראל יש הרבה אויבים" והקבוצות חוששות לארח את הצהובים, שעל פי גורמים יש להרחיקם "מאותן סיבות כמו צסק"א בזמנו". במכבי טוענים: "נהיה מסוגלים לארח בתל אביב בתחילת נובמבר"

תקציר מהליגה הספרדית בכדורסל: גראן קנאריה - ברצלונה 83:73/ספורט1

העיתונאי הבכיר של אתר "באסקטניוז", דונאטאס אורבונאס, השמיע היום (שני) בפודקאסט שלו דברים מדאיגים מאוד לגבי מצבה של מכבי תל אביב ביורוליג על רקע המלחמה בעזה. לטענתו של הכתב הליטאי, גורמים מסוימים במפעל טוענים כי הצהובים צריכים להיות מושעים מהמשך העונה הנוכחית.

"בשבוע האחרון היו לי כמה שיחות שעוררו אצלי דאגה לגבי מכבי. לא קלטתי שהסיטואציה כל כך רצינית בכל הקשור לעתידם ביורוליג העונה", אמר אורבונאס. "כולנו יודעים על הדברים הנוראים שקורים בישראל ושהם עברו לקפריסין בגלל זה, אז חשבתי שהם ייאלצו למצוא אולם ניטרלי לארח בו כמה משחקים ויחזרו הביתה בשלב מסוים של העונה. אבל שמעתי דאגה גדולה וסימני שאלה גדולים בנוגע לעתידם, בעיקר סביב הנושאים הבאים: יש הטוענים שמכבי צריכה להיות מושעית מהיורוליג מאותן סיבות שצסק"א מוסקבה הושעתה אז. כי הם משתתפים במלחמה וזה מדליק נורות אדומות".

שחקני מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו, ג'יימס ווב. ברני ארדוב
ביורוליג קוראים להשעותם. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הליטאי המשיך: "אנחנו לא משווים בין ההשפעה או החלק של רוסיה וישראל במלחמות שלהן, אבל אנחנו מדברים על קבוצה שעלולה להיות מסומנת במשחקי חוץ. ראיתי בטוויטר למשל שהונפו שלטי 'שחררו את פלסטין' במשחק בין פנאתינייקוס לבאיירן מינכן. בואו נהיה כנים, לישראל יש הרבה אויבים בהרבה מדינות ושמעתי מכמה קבוצות יורוליג דאגה ענקית. למשל מבחינת אבטחה, זה יוצר הרבה לחץ על הקבוצות שיארחו את מכבי, הן מרגישות שזה יהפוך גם אותן למטרה ותוהות כיצד הן אמורות לארח את מכבי או איך הצהובים יארחו בחו"ל תקופה ארוכה".

אורבונאס הוסיף: "מכבי מנסה להרגיע את כולם ביורוליג ואומרת שבעוד שבועיים-שלושה המצב אמור להיות הרבה יותר טוב, ונהיה מסוגלים לארח את שלושת משחקי הבית הרצופים בתחילת נובמבר. אבל במקביל יש שחקנים מודאגים מחזרה לישראל, שלא רוצים לחזור לתל אביב, אפילו היא שהיא די רחוקה מעזה ומשדה הקרב. הרבה דאגות מגיעות מהרבה כיוונים, והן רציניות. יהיה מעניין לראות איך הסיטואציה תתפתח ואיך היורוליג תיגש לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully