וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפו גומס אחרי ההשעייה: "לא רוצה לפרוש כך". מוריניו עקץ

הקשר הורחק בעקבות שימוש בחומר אסור שנמצא בתרופה נגד שיעול: "תמיד ניסיתי לשמש דוגמא, זה לא מגיע לי". המאמן נזכר בעקיצה מהעבר והשיב: "אני משתעל, אבל לא אקח סירופ"

תקציר: רומא - מונצה 0:1/ספורט1

אלחנדרו פאפו גומס התבשר בשישי כי הוחלט להשעות אותו לשנתיים מהמגרשים, זאת לאחר שבבדיקת סמים שקיים לפני המונדיאל בשנה שעברה נמצא בגופו חומר אסור. הקשר בן ה-35 שהיה בסגל הזכייה של ארגנטינה צרך את החומר האסור בעקבות שימוש בתרופה נגד שיעול, שאותה צרך גם הוא בערב אחד שבנו סבל משיעול.

היום (ראשון) הוא שיתף בתחושותיו לאחר העונש הקשה: "אני עצוב ומצטער, אחרי אותה בדיקה היו לי עוד בדיקות במהלך המונדיאל ובסביליה ובכולן הייתי שלילי", אמר גומס, שבאותם ימים שיחק בקבוצה הספרדית וכיום שייך למונצה האיטלקית, "תמיד ניסיתי לשמש כדוגמא על המגרש ומחוצה לו, ואני חושב שעשיתי זאת ב-18 שנות קריירה".

"אני לא רוצה לפרוש ככה, לא רוצה שכך תסתיים הקריירה, זה לא מגיע לי", המשיך הקשר הוותיק, "מה שאני רוצה יותר מכל זה לחזור למגרש, להתאמן עם החברים שלי ולשחק במונצה. אני נלחם ואמשיך להילחם, מקווה שעורכי הדין והחברים שלי יצליחו לפתור את המצב".

מוקדם יותר היום, מי שהספיק לשלוח עקיצה לעבר גומס היה ז'וזה מוריניו, שקבוצתו רומא ניצחה 0:1 את מונצה של פאפו משער בדקה ה-90. לאחרונה גומס נשאל על מוריניו ואמר כי "הזיכרון היחיד שלי ממנו הוא כשזכיתי בליגה האירופית עם סביליה נגדו". התגובה של המאמן היום הייתה: "אני סובל משיעול היום, אבל לא אקח תרופה או כדורים כי אחרת עלולות להיות בעיות בבדיקת הסמים".

גומס הספיק לערוך שתי הופעות בלבד מאז שחתם במונצה, ובהן שיחק 39 דקות בסך הכל.

  • עוד באותו נושא:
  • פאפו גומס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully