וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף העולם עם ארגנטינה הורחק לשנתיים בגין שימוש בחומר אסור

פאפו גומס בן ה-35 נענש בחומרה בעקבות אותה בדיקת סמים שערך ימים ספורים לפני המונדיאל. הוא טוען שלקח תרופה של אחד מילדיו מכיוון שלא חש בטוב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

אלוף העולם פאפו גומס, הקשר הארגנטינאי בן ה-35, עודכן היום (שישי) על ההחלטה להשעות אותו לשנתיים מכל פעילות וזאת בגין שימוש בחומרים אסורים. גומס עבר את בדיקת הסמים בחודש נובמבר במדי סביליה ונמצא חיובי ימים ספורים לפני המונדיאל בקטאר, שהסתיים בזכייה שלו ושל נבחרת ארגנטינה בגביע העולם.

הארגנטינאי הוותיק טוען להגנתו שהוא לא חש בטוב ועל כן לקח תרופה ששייכת לילדיו, אולם עשה זאת מבלי לעדכן את ראשי המועדון ולאחר מספר ימים, בבדיקת פתע שנערכה בסביליה, נמצא בדמו אותו חומר אסור - לטענתו בעקבות השימוש באותה תרופה. על פי התקנון, היה עליו לכל הפחות ליידע את הצוות הרפואי של הקבוצה. יש לציין שגומס שיחק בגביע העולם בקטאר באישור, על אף אותה בדיקה שנעשתה זמן קצר לפני שהמונדיאל החל.

פאפו גומס, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
פאפו גומס, שחקן נבחרת ארגנטינה/GettyImages

גומס שוחרר מסביליה עם סיום חלון ההעברות האחרון בעקבות אותה בדיקת סמים בה נמצא חיובי והחשש שהוא צפוי לעונש קשה, בשל כך גם התקשה למצוא קבוצה חדשה שתסכים לקלוט אותו לאחר השחרור וזאת על אף העובדה שהיה שחקן חופשי. בסופו של דבר הייתה זו מונצה האיטלקית שצירפה אותו לשורותיה ובמדיה הספיק לשחק פעמיים.

יש לציין שאין סכנה לזכייה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל, על אף שגומס שותף בשני משחקים במהלך גביע העולם - מול ערב הסעודית ונגד אוסטרליה. בשאר המשחקים לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully