וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם צירוף מקרים נדיר של לוקאטלי: יובנטוס ניצחה 0:1 את מילאן

שבע שנים בדיוק אחרי שעשה זאת במדי הרוסונרי, הקשר העניק 0:1 לביאנקונרי בסן סירו ואינטר נותרה בפסגה. רומא ניצחה 0:1 בדקה ה-90

תקציר: מילאן - יובנטוס 1:0/ספורט1

המחזור התשיעי באיטליה הגיע היום (ראשון) לשיאו, כשיובנטוס ניצחה בסן סירו 0:1 את מילאן בזכות צירוף מקרים נדיר של מנואל לוקאטלי. במשחק המוקדם רומא נלחמה בשיניים על ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, השיגה אותו רק בדקה ה-90 הודות לשער דרמטי של סטפן אל שעראווי.

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
הרבה יותר מעוד ניצחון. שחקני יובנטוס חוגגים/רויטרס

מילאן - יובנטוס 1:0

ב-22 לאוקטובר 2016, בדיוק לפני שבע שנים, קשר צעיר בשם מנואל לוקאטלי כבש בדקה ה-65 וסידר למילאן 0:1 על יובנטוס על סן סירו. הערב הוא עשה בדיוק את אותו הדבר, בהפרש של שתי דקות, אך הפעם לצד של הביאנקונרי.

מילאן הסתבכה ונותרה בעשרה שחקנים כשמאליק צ'או ספג אדום ישיר בדקה ה-40, והגברת הזקנה ניצחה זאת כדי לרשום ניצחון גדול ולהקטין את הפער מהרוסונרי לנקודה בלבד. לוקאטלי כאמור הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-63 מול מועדון נעוריו, ובניגוד לרבים ששומרים על איפוק - הוא לא היסס לחגוג מול קבוצתו לשעבר. מי שגם כן שמחה זו אינטר, שבעקבות ההפסד של יריבתה העירונית נשארת בפסגה לפחות לעוד שבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סטפן אל שעראווי, שחקן רומא. GettyImages
התעוררו בזמן. אל שעראווי חוגג/GettyImages

רומא - מונצה 0:1

לפני היציאה לפגרת הנבחרות, רומא כבר נכנסה למומנטום ובזכות שלושה ניצחונות רצופים הצליחה להשכיח במעט את פתיחת העונה האיומה שלה. היום השטף ההתקפי מהמשחקים האחרונים נעצר וחסרונם של הפצועים הרבים וביניהם החלוצים טמי אברהם ופאולו דיבאלה הורגש, אבל למרות הכל הג'אלורוסי הצליחו לעמוד במשימה ולנצח את עשרת השחקנים שהתמודדו מולם בזכות שער דרמטי במיוחד של סטפן אל שעראווי, שלאחר ערבובייה מרחבה הכריע את ההתמודדות שניות ספורות לפני תחילתה של תוספת הזמן.

זהו ניצחון קריטי עבור ז'וזה מוריניו ושחקניו, ששמרו על מרחק סביר של 8 נקודות מאינטר ועקפו את אטאלנטה. מונצה המפתיעה הפסידה לראשונה אחרי חמישה מחזורים רצופים, התקשתה מאוד בעקבות הרחקת דנילו ד'אמברוזיו כבר בדקה ה-41 בכרטיס צהוב שני ואיבדה את מקומה בחלק העליון של הטבלה.

צפו בתקציר: 0:1 לרומא על מונצה

תקציר: רומא - מונצה 0:1/ספורט1

צפו בתקציר: אטאלנטה ניצחה 0:2 את גנואה

תקציר: אטאלנטה - גנואה 0:2/ספורט1

משחקים נוספים

בולוניה - פרוסינונה 1:2
לבולוניה: לואיס פרגוסון (19), לורנצו דה סילבסטרי (22). לפרוזינונה: מתיאס סולה (63, פנדל).

סלרניטנה - קליארי 2:2
לסלרניטנה: בולאי דיה (86, 94 בפנדל). לקליארי: זיטו לוומבו (79), ניקולאס ויולה (88).

אטאלנטה - גנואה 0:2
לאטאלנטה: אדמולה לוקמן (68), אדרסון (95).

משחקי יום שני באיטליה

אודינזה - לצ'ה
פיורנטינה - אמפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully