וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה שבר בצורת ועוד שיא, פריז סן ז'רמן ניצחה 0:3 את שטרסבורג

פנדל הפך את החלוץ לראשון מאז ג'ימי גריבס ב-1965 שמגיע ל-172 שערים בליגה בכירה לפני גיל 25, סולר ורואיס השלימו והאלופה זמנית בפסגה. ניס ניצחה את מארסיי ועקפה את פריז בפסגה

דקת דומיה, ליברפול נגד אברטון/ספורט1

פריז סן ז'רמן מעולם לא הפסידה משחק ביתי מול שטרסבורג, וגם הערב (שבת) המאזן הזה נשמר עם 0:3 חלק שהציב את אלופת צרפת זמנית במקום הראשון, עד שניס חלפה על פניה עם ניצחון 0:1 בדרבי של הריביירה על מארסיי. מחר מונאקו תשוב לפסגה אם תנצח בבית את מץ. המחזור התשיעי בליג 1 החל בשישי עם 0:0 בין העולה לה האבר לסגנית האלופה לאנס.

פריז סן ז'רמן - שטרסבורג 0:3

אחרי דקה "לזכר הקורבנות בישראל ועזה", המשחק בפארק דה פראנס התנהל על מי מנוחות והסתיים בצורה צפויה. קיליאן אמבפה, שכבש בשני משחקיה של נבחרת צרפת, שבר את הבצורת הארוכה ביותר שלו מאז 2018 (353 דקות ללא שער בפ.ס.ז') עם פנדל בדקה ה-10 שהעלה את מאזנו בליגה לשמונה כיבושים, ובישל נהדר מצד ימין בדקה ה-31 לספרדי קרלוס סולר, אחרי פעולה טובה של לי קאנג-אין שחזר אחרי יותר מחודשיים. בתווך חשב פטריק ויירה ששחקניו השיגו שוויון, אבל הנגיחה של לבו מותיבה אל הרשת נפסלה בגלל נבדל (13) ושטרסבורג איימה בהמשך רק פעם אחת על המסגרת של ג'אנלואיג'י דונארומה. אמבפה הדאיג את לואיס אנריקה והספסל כאשר נפגע בדקה ה-62, אבל התאושש ונשאר על המגרש לקראת המפגש עם מילאן בליגת האלופות ביום רביעי. אגב, אמבפה הפך לשחקן הראשון מאז ג'ימי גריבס ב-1965 שמגיע ל-172 שערים במסגרת חמש הליגות הבכירות עוד לפני גיל 25. את התוצאה חתם פביאן רואיס במבצע אישי יפה בדקה ה-77.

שחקני פריז סן ז'רמן עומדים לזכר הקורבנות בישראל ועזה. רויטרס
כיבדו את זכר הקורבנות "משני הצדדים"/רויטרס
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מקבל טיפול. רויטרס
התאושש במהרה. קיליאן אמבפה/רויטרס

ניס - מארסיי 0:1

ניצחון יוקרתי לבלתי מנוצחת היחידה בליגה הצרפתית והפסד שני לג'נארו גאטוזו. מרצ'ין בולקה שמר על רשת נקייה מחזור רביעי ברציפות (ספג עד כה רק ארבע פעמים) ונעזר גם בקורה שמנעה שער מפייר אמריק אובמיאנג, כשמנגד ניס די קרטעה מבחינה התקפית, עד שהגיע הצהוב השני של לאונרדו באלרדי בדקה ה-78. המארחת ניצלה מיד את יתרונה המספרי והמחליף אוון גסאן הכריע את הדרבי דקה לאחר מכן עם נגיחה אחרי בישול של ז'רמי בוגה. כעת ניס במקום הראשון, לפחות עד משחקה של מונאקו, בעוד מארסיי מפגרת אחריה בשבע נקודות.

משחקי יום ראשון בצרפת:

לוריין - רן
טולוז - ריימס
ליל - ברסט
נאנט - מונפלייה
מונאקו - מץ
ליון - קלרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully