וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת לא חוששים לארח בחו"ל: "הרוח שלנו לא תיפול, ניתן הכל"

20.10.2023 / 10:30

למרות הרגשות המעורבים מהחלטת אופ"א, גורם בנבחרת מבהיר: "לייצג את ישראל זה הדבר הכי גדול לכדורגלן היום". הקבוצות לא יהיו חייבות לשחרר את הליגיונרים למשחק בקוסובו, שעשוי להיות הראשון בסדרה של ארבעה בתשעה ימים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

בנבחרת ישראל קיבלו ברגשות מעורבים את החלטת אופ"א מאתמול (חמישי), לפיה לא יוכלו לארח בחודש הבא בארץ את המשחקים החשובים מול שוויץ ורומניה. כזכור, נותרו לנבחרת ארבעה משחקים במוקדמות יורו 2024: בנוסף שוויץ ורומניה שהיו אמורות להגיע לארץ, ישראל צריכה גם לשחק בחוץ נגד קוסובו ואנדורה.

מצד אחד מרגישים בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת סיפוק מכך שאופ"א התחשבה במצבה של ישראל ודחתה לחודש הבא את המשחקים שהיו אמורים להיערך במהלך השבוע וחצי האחרונים, אולם מנגד, אובדן הביתיות עלול להביא גם לאובדן חלום היורו. גורם בכיר בנבחרת אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "ההחלטה של אופ"א אולי פוגעת בביתיות, בטח שבמצב הנוכחי ש-30,000 אוהדים באצטדיון פה בארץ היו מרגישים כמו 300,000, אבל להיות היום שחקן נבחרת ישראל ולייצג את המדינה זה הדבר הכי גדול שיכול להיות לכדורגלן, ולכן אנחנו כישראלים נשחק בכל מקום ובכל מועד וניתן את הכל כדי להביא אושר ונחת לתושבים בארץ".

אותו גורם הוסיף: "עוד מוקדם לדעת היכן נשחק את משחקי הבית, אבל נעשה את זה בכל מקום שיגידו לנו והרוח שלנו לא תיפול גם אם זה לא יהיה בארץ".

אוהדי נבחרת ישראל. דני מרון
המלחמה עשויה לפגוע בחלום היורו. אוהדי נבחרת ישראל/דני מרון

בנבחרת עדיין מחכים לדעת האם המשחק בחוץ מול קוסובו יהיה באמת הראשון בסדרה של ארבעת המשחקים שמצפים לחבורה בכחול-לבן, ואם הוא אכן יתקיים ב-12 בנובמבר כפי שהעלו כאפשרות באופ"א, ישראל תערוך ארבעה משחקים בתשעה ימים. אחרי קוסובו ימתינו שוויץ ב-15 בנובמבר, רומניה ב-18 ואז אנדורה ב-21. זו כאמור תכנית שיכולה לצאת לפועל וזה יהיה אתגר עצום ליוסי בניון, אלון חזן והשחקנים.

יש לציין עוד כי אם המשחק מול קוסובו ייערך ב-12 בנובמבר, הקבוצות בהן משחקים הליגיונרים לא יהיו חייבות לשחרר אותם למפגש מאחר שלא מדובר בתאריך רשמי של פגרה לטובת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully