וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: "היינו צריכים להסביר שלא הפצצנו את בית החולים"

18.10.2023 / 17:00

הישראלים שמשחקים בחו"ל מספרים על חלקם במלחמת ההסברה: "התחושה הייתה שהכל נגד ישראל, צריכים להביא את הצד שלנו ואת צדקת דרכנו. הפעולות ההסברתיות הן חובה"

שערי השבוע, 18.10/ספורט1

שחקנים ישראלים רבים המשחקים בקבוצות באירופה מוצאים את עצמם בימים לא פשוטים. כשהם רחוקים מישראל, הם צריכים גם לא מעט פעמים לבטא את העמדה הישראלית וצדקת הדרך. לא מעט שחקנים מספרים שלאור הטבח של החמאס, הם מקבלים כל הזמן תמיכה מהחברים שלהם לקבוצות, אבל יש גם כאלה שנמצאים במועדונים שבהם משחקים גם שחקנים ערבים ומכאן שלעתים יש קונפליקטים.

האירוע המשמעותי שהתחרש אתמול (שלישי) בערב עם ההרג בבית החולים ברצועת עזה, שהוביל לכך שליגיונרים רבים סיפרו היום כי הם היו צריכים להסביר את העמדה הישראלית משעות הבוקר. אחד הליגיונרים אמר לוואלה! ספורט: "התחושה מאמש הייתה שהכל שטוף נגד ישראל. החומרים שהגיעו דרך התקשורת הממסדית וגם ברשתות החברתיות הציגה את ישראל כאשמה החד משמעית להרג".

"היינו צריכים להסביר שלא אנחנו הפצצנו את בית החולים בעזה", המשיך הליגיונר, "אנחנו צריכים להיות הרבה יותר מסיביים בתקשורת באירופה, להביא כמה שיותר את הצד שלנו ואת צדקת דרכנו, ולהציג את מה שהחמאס והג'יהאד עושים שם. הפעולות ההסברתיות הן חובה, אבל בינתיים כשגרירים של ישראל במדינות השונות, אנחנו צריכים לתרום ולעשות את העבודה, כל אחד בקבוצה שלו".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. דני מרון
"היינו צריכים להסביר את עצמנו". שחקני נבחרת ישראל/דני מרון

שורה רבה של ליגיונרים אמורים לחזור בסוף השבוע לפעילות במדי קבוצותיהם, זאת לאחר שנבחרת ישראל לא שיחקה בפגרת הנבחרות שתמה אמש. בינתיים מרחפת עננה מעל הליגיונרים שמשחקים בטורקיה, שגיב יחזקאל, רמזי ספורי ועדן קארצב, זאת בעקבות קריאת המל"ל לישראלים השוהים במדינה לעזוב אותה בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully