וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה כי לא יתקיימו משחקים בישראל עד הודעה חדשה

19.10.2023 / 15:28

המשחקים הקרובים של מכבי חיפה ומכבי תל אביב נדחו, אך גם הן וגם הנבחרת לא יארחו כרגע בארץ: "הובטח לי כי בסמיכות הקרובה ביותר לסיום המלחמה, ניתן יהיה לשחק פה", אמר יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ

תומר חמד בביקור אצל מפוני קיבוץ נחל עוז/צילום: שלמה וייס

ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (חמישי) כי אופ"א מסרה לה את החלטתה לדחות את משחקיהן הקרובים של מכבי חיפה ומכבי תל אביב בליגה האירופית ובקונפרנס ליג, אבל ההחלטה המשמעותית יותר היא שאופ"א אוסרת בשלב זה קיום משחקים בישראל. עם זאת, ישנה גם הבטחה מצדה לאשר את חזרת הכדורגל הבינלאומי לישראל "בסמיכות הקרובה ביותר לסיום מצב המלחמה".

מכבי חיפה תתארח אצל ויאריאל בליגה האירופית ב-6 בדצמבר ואילו מכבי תל אביב תארח את זוריה האוקראינית ב-25 בנובמבר, אך עדיין לא ידוע אם בישראל או שמא במדינה אחרת. כמובן שגם נבחרת ישראל נמצאת בבעיה דומה, מכיוון שהיא צריכה לארח את שוויץ ב-15 בנובמבר ואת רומניה ב-18 בנובמבר, משחקים שגם הם נכון לכתיבת שורות אלה לא יוכלו להיערך בארץ. בתוך זמן קצר יקיימו בהתאחדות לכדורגל התייעצות עם גורמי הביטחון במדינה כדי לקבל החלטה היכן לקיים את המשחקים, בהבנה שיש צורך לבחון מול כל גורמי הביטחון באיזו מדינה בטוח יותר לקיים את המשחקים ולפנות אל המדינה על מנת לבקש לקיים את המשחקים אצלה.

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. מאור אלקסלסי
"לצערי, אפשר להבין את החלטת אופ"א במציאות הנוכחית"/מאור אלקסלסי

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ מסר היום: "לצערי, אפשר להבין את החלטת אופ"א במציאות הנוכחית ועודכנתי בנושא טרם פרסומו. דחיית המשחקים של הקבוצות שלנו והנבחרות מעידה על התחשבות גדולה מצד אופ"א בסיטואציה בה אנו נמצאים. המסר החשוב הוא שהובטח לי כי בסמיכות הקרובה ביותר לסיום מצב המלחמה בישראל, תאפשר אופ"א את קיום המשחקים בארץ. המטרה שלנו היא לעשות כל מה שאפשר כדי להמשיך את פעילות הכדורגל הישראלי במסגרות האירופית, נבחרות וקבוצות, גם אם זה לא יתאפשר בארץ. יש לזה חשיבות עצומה דווקא בימים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully