וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש לקראת פאו: "הפעם יודעים למה לצפות, רוצים לשמח את האוהדים שלנו"

מאמן מכבי תל אביב הודה כי "ההרגשה מול ולנסיה היתה משונה": "הלב כל שנייה עם האנשים בארץ". ביוון מזהירים מאווירה טעונה (ו', 21:15)

תקציר: ונציה - הפועל תל אביב 97:81/ספורט1

אחרי היכולת הרעה שהציגה בוולנסיה, תתארח מחר (שישי, 21:15) מכבי תל אביב אצל פנאתינייקוס ותשלים את שבוע היורוליג הכפול שלה מול יריבה שגם כן מגיעה אחרי הפסד - פאו לא הצליחה להסתדר עם פנרבחצ'ה שלשום.

"ההרגשה אתמול במשחק הייתה מעט משונה", הודה עודד קטש. "לא ידענו למה לצפות, איך נרגיש, באיזה כושר נהיה ואיך כל אחד מהשחקנים יגיב לסיטואציה. לקראת המשחק מחר אנחנו לפחות יודעים למה לצפות, כבר עברנו את החוויה הזו. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לבוא עם אנרגיות יותר טובות ונקווה שגם המשחק אתמול הכניס אותנו לקצב משחק שהיה חסר לנו אחרי שבועיים. הלב שלנו בכל שניה עם האנשים בארץ, רוצים לחזק ונקווה לשחק כדורסל יותר טוב מחר ולשמח את האוהדים שלנו".

לצהובים מחכה קבלת פנים נעימה אפילו פחות באואקה. ביוון טוענים שגורמי ביטחון מקומיים נכנסו לכוננות גבוהה וכי ארגון האולטראס של פאו, "שער 13", נחשב לתומך פלסטין ולכן צפויים להופיע שלטים הקוראים לשחרורה ביציע ההיכל האולימפי על שם ניקוס גאליס, כפי שהיה במפגש בין הירוקים מאתונה לבאיירן מינכן בסוף השבוע שעבר. בתקשורת היוונית מזהירים "מאווירה טעונה" במשחק נגד מכבי תל אביב.

כידוע, בוולנסיה הצהובים נאלצו לנחות בטיסה פרטית חשאית, להיכל הפונטטה ליוותה אותם שיירת אבטחה ולמשחק עצמו הוקצו 700 שוטרים.

שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן, בונזי קולסון, חסיאל ריברו. Miguel Ángel Polo/Valencia Basket, אתר רשמי
אווירה עוינת מחכה להם ביוון. שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, Miguel Ángel Polo/Valencia Basket

לא עבר הרבה זמן מאז שקבוצה ישראלית סבלה מיחס עוין - בלשון המעטה - בביקור באתונה. רק בחודש אפריל האחרון, אוהדי א.א.ק המקומית תקפו באלימות קשה את אוהדי הפועל ירושלים, ירו זיקוקים, השליכו סלעים, הציתו דגל ישראל והניפו דגלי פלסטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully