וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הזהירה שחקנים, באנגליה מודים: "וומבלי בצבעי ישראל יהיה מעצים"

היועץ הממשלתי למאבק אנטישמיות מחפש דרך להנציח את הנרצחים, התותחנים התריעו מתגובות חריפות ברשתות אחרי נקיטת העמדה של זינצ'נקו ואלנני. האוהדים היהודים של ווטפורד וצ'לסי הצטרפו לקריאה: "מאוכזבים מהשתיקה בקהילת הכדורגל"

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

גופים רשמיים בכדורגל האנגלי עדיין לא התייחסו למתקפת הטרור של החמאס על ישראל, אך השיח סביב התגובה ער מתמיד. בהתאחדות האנגלית בוחנים כבר מספר ימים את האפשרות להאיר את הקשת באצטדיון וומבלי בצבעי דגל ישראל לפני משחק הידידות של הנבחרת מול אוסטרליה בשישי, אך החשש מביקורת ומ"נקיטת צד" קיים.

הלורד ג'ון מאן, שמשמש כיועץ הממשלתי למאבק באנטשימיות, מנהל בימים האחרונים שיחות עם אנשי הקהילה היהודית במדינה וכן עם ההתאחדות לכדורגל בנוגע לדרכים להנציח את קורבנות האסון. בשיחה עם ה"טלגרף" נשאל מאן על האפשרות שוומבלי יואר בצבעי דגל ישראל והשיב: "זה יהיה מעצים, יראו את זה אנשים מהקהילה היהודית וגם בכל רחבי לונדון". ההתאחדות טרם אישרה את קיום המחווה, אולם ישנה אופטימיות זהירה כי צעד כלשהו יינקט כדי לתת את הכבוד הראוי לנרצחים. דקת דומיה אינה צפויה להיערך, זאת בשל החשש מקריאות במהלכה.

בינתיים, בארסנל שני שחקנים התבטאו בנושא המלחמה - אחד מכל צד. באופן לא מפתיע, מוחמד אלנני המצרי הביע את תמיכתו בפלסטינים כשהיום החליף את תמונת הפרופיל שלו באינסטגרם לתמונה של דגל פלסטין כשברקע מסגד אל אקצא. אין זו הפעם הראשונה שאלנני מתבטא ברשתות בנוגע לסכסוך, שכן הוא פעל באופן דומה גם בסבבים קודמים.

בניגוד אליו, אולכסנדר זינצ'נקו האוקראיני פרסם סטורי שבו נכתב "אני עומד לצד ישראל". ביקורת קשה שקיבל על כך ברשתות החברתיות הובילה אותו למחוק את הסטורי ולהעביר את החשבון שלו למצב פרטי, כך שרק מי שעוקב אחריו יוכל לראות את הפוסטים שלו ולהגיב עליהם. בעקבות הפעולות הללו ארסנל הזהירה את שחקניה כי התבטאויות כלשהן בנושא המלחמה עלולה לגרור איתה תגובות חריפות כלפיהם ברשתות החברתיות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן ארסנל אולכסנדר זינצ'נקו עם דקלן רייס. רויטרס
גיבה את ישראל וספג תגובות קשות. זינצ'נקו/רויטרס

מוקדם יותר היום ארגון האוהדים היהודים של ארסנל פרסם הודעה חריפה את החוסר בתגובה מצד הכדורגל האנגלי, ובהמשך הצטרפו אליהם ארגוני אוהדים יהודים נוספים. במועדון האוהדים של צ'לסי כתבו: "אנחנו מאוכזבים מהשתיקה מהקהילת הכדורגל הרחבה ומעודדים מנהיגים בכדורגל לדבר נגד טרור ושנאה. עכשיו ותמיד, אנו עומדים לצד ישראל".

מועדון האוהדים היהודים של קבוצת הצ'מפיונשיפ ווטפורד הוסיף: "אנו קוראים לקהילת הכדורגל לגנות את החמאס, כמו גם גילויי האנטישמיות שראינו בבריטניה. אנו מתייצבים בסולידריות לצד עם ישראל והמשפחות שנפגעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully