וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עולם הכדורגל הוכיח שבעיניו חיי יהודים וישראלים אינם שווים"

ארגון אוהדי ארסנל היהודים במתקפה על חוסר התגובה מהענף לטבח: "לא משנה מה יקרה מעכשיו. כשהיינו זקוקים לתמיכה, לא קיבלנו אותה"

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

בעוד הספורט האמריקאי הביע תמיכה חד משמעית בישראל מאז פרוץ המלחמה והטבח בעוטף עזה בשבת האחרונה, עולם הכדורגל עדיין שותק. השתיקה בכדורגל האנגלי חורה במיוחד גם לגורמים בתוך הענף בממלכה, כאשר בהתאחדות עדיין שוקלים אם להאיר את הקשת באצטדיון וומבלי בצבעי דגל ישראל לפני משחק הנבחרת בשישי, וגם מן קבוצות הפרמיירליג יצא גינוי.

כשברקע העובדה שמספר לא מבוטל של קבוצות פרמיירליג ממומנות בידי שייחים ממדינות ערביות שונות, ארגון ה-"Jewish Gooners" של אוהדי ארסנל היהודים הבהירו - זה לא תירוץ.

"חמישה ימים חלפו מאז ש-1,200 יהודים נרצחו, אולי בפעולת הטרור המזוויעה ביותר בעולם המערבי מאז השואה, ועדיין אין מילה אחת מעולם הכדורגל. לא מהרשויות, לא מהקבוצות, ולא מרוב השחקנים, לא מזכייני השידור ולא מהשדרים - כאלה שבעבר הלכו מעל ומעבר כדי להגן על זכותם להציף ברשתות החברתיות נושאים שאכפת להם מהם".

"הדיווחים העידו שהרשוית בוחנות כיצד להגיב למצב ה'מורכב'. הם בודקים באיזה ספונסר או גוף שידור הם עלולים לפגוע אם יציינו את הזוועה הזו. זה לא מורכב. במקרי רצח, אונס וחטיפה של חפים מפשע אין צורך בהקשר. בכך שלא הבין את מה שקרה, עולם הכדורגל הוכיח שחיי יהודים וישראלים אינם שווים לאחרים. הם לא חלק מה'משפחה' הזו".

כעת, דקת דומיה לפני משחקים או הארה של אצטדיון בכחול-לבן אינה רלוונטית. לא משנה מה יקרה מעתה והלאה, האוהדים היהודים והישראלים יודעים שכאשר הם באמת היו זקוקים לתמיכה, הם לא קיבלו אותה".

ההודעה המלאה של אוהדי ארסנל

עוד היום, שחקנה המצרי של ארסנל מוחמד אלנני הביע את תמיכתו בצד הפלסטיני. אלנני החליף את תמונת הפרופיל לאינסטגרם שלו לדגל פלסטין כשברקע מסגד אל אקצא. אין זו הפעם הראשונה שאלנני מנצל את הרשתות החברתיות כדי להביע תמיכה בפלסטין, שכן גם בסבבי לחימה קודמים מול ישראל נהג באופן דומה.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully