וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים באדום: ההלוויה המרגשת של עידן רז ז"ל

11.10.2023 / 16:22

כ-2,000 איש, מרביתם לבושים אדום לבקשת אמו של חייל גולני שנהרג בבסיס אוגדת עזה, הגיעו לחלוק כבוד אחרון: "יודעת שעבור רבים מכם, הצבע האדום הוא סוף העולם"

הלוויית עידן רז/אלי אשכנזי

עידן רז ז"ל הובא היום (רביעי) למנוחות בבית העלמין עין המפרץ. רז, לוחם גולני ואוהד הפועל תל אביב, נהרג בקרב בבסיס אוגדת עזה ביום שבת. לבקשת אמו, כמעט כל באי ההלוויה - כאלפיים איש - הגיעו בחולצות אדומות.

"ברור היה לכולם שעידן אחראי על הגיבוש החברתי, על שימור גאוות היחידה, והיחד המשפחתי והחזק שכל כך מאפיין את היחידה", ספדה האם, אתי. "ברגע זה אני בטוחה שאם עידן מסתכל עלינו מלמעלה, הוא לא היה מאמין שהצלחנו כמוהו - לארגן ביד רמה הפקה של הלוויה שתשאיר חותם לעוד הרבה שנים. להצליח לגייס ולאחד כמות של אנשים שהגיעו מכל קצוות הארץ - ואני יודעת שיש פה לא מעט אוהדים של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, שעבורם צבע אדום זה ממש סוף העולם. ועדיין, בחרו לשים על עצמם אדום ולהיות היום מחוברים כולנו יחד, לרוחו של עידן. תודה על המחווה".

בת הדוד של רז ז"ל הוסיפה וסיפרה כי שתי האהבות הגדולות של עידן היו הפועל תל אביב וגולני.

"אין מילים שיקלו את הכאב על האובדן העצום, משפחת הפועל כאן בשבילכן כדי ללוות ולתמוך בתוך החושך הגדול", נכתב ברשתות החברתיות של הפועל תל אביב שלשום, לאחר מותם של שלושה מאוהדי הקבוצה.

הלווית עידן רז/אלי אשכנזי
אבי זיידנברג, נשיא הפועל תל אביב, לצד רמי כהן, בהלווית עידן רז. אלי אשכנזי
רמי כהן ואבי זיינדברג בהלוויה/אלי אשכנזי
שחקן הפועל תל אביב תל אביב גיל בני בהלווית עידן רז. אלי אשכנזי
גיל בני בהלוויה/אלי אשכנזי
חיילי גולני בהלווית עידן רז. אלי אשכנזי
שתי אהבות גדולות - הפועל תל אביב וגולני/אלי אשכנזי
אוהדי הפועל תל אביב בהלוויית עידן רז. אלי אשכנזי
הלוויה אדומה/אלי אשכנזי

עוד בנושא

"אנחנו מבקשים לקיים "הלוויה אדומה"", כתבה אמו של רז לפני ההלוויה. "הצבע האדום, היה הצבע שליווה את עידן לכל מקום (קבוצת הפועל תל אביב הייתה אהבתו הגדולה). הצבע האדום, מסמל עבורנו את הלב של עידן שימשיך להדהד ולפעום בנשמתנו לעד. הצבע האדום, מסמל את שפיכות הדמים שזועקת לכל עבר בימים אלה. הצבע האדום יגביר את תדר האהבה שביננו וייתן לנו כח להמשיך הלאה בזקיפות קומה. נשמח שכל מי שמתכוון ללוות אותנו ברגעים אלה, יגיע בחולצה אדומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully