וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי הוא התכוון? אירווינג: "מתבצעים פשעים נגד האנושות ורובכם דוממים"

רוב העוקבים של שחקן דאלאס משוכנעים שהוא ביקר את ישראל בסדרת ציוצים. הגארד השנוי במחלוקת הדהד בעבר תאוריות אנטישמיות

בווידאו: צה"ל מכניס תקשורת זרה לתעד את האסון בכפר עזה/רויטרס

קיירי אירווינג הצליח להלהיב את חלק מעוקביו עם סדרת ציוצים, שלפחות לפי הגולשים שהגיבו לו, תומכת בעם הפלסטיני ומתעלמת ממתקפת הטרור על ישראל. אם לפני יומיים הוא צייץ על ש"ליבי מתאבל על חפים מפשע שמאבדים את חייהם", היום הוא כבר מאשים ב"פשעים נגד האנושות". מכאן הפרשנות של הגולשים היא שמדובר בביקורת על ישראל.

אתמול בלילה אירווינג צייץ ב-X (טוויטר): "הישארו ביחד, שבט", והיום כנראה התעורר במצב רוח קצת יותר מפורט וכתב: "איפה אתם כל אנשי התקשורת הקשוחים, שנעזרים בטלוויזיה והרשתות החברתיות כדי לגנות את אלו שעומדים לצד המדוכאים? מתבצעים פשעים נגד האנושות ורובכם דוממים. חתול נשך לכם את הלשון, או שאתם מפחדים לעמוד ולהביע דעה על משהו אמיתי?".

אחרי כמה דקות הגארד בן ה-31 צייץ: "האם אתם בצד של אלוהים והאנושות? זה כל מה שחשוב".

בשביל העוקבים של הכדורסלן זה הספיק כדי להבין שהציוצים שלו הם בעד העם הפלסטיני ושהטענות שלו ל"פשעים נגד האנושות" מתייחסות לישראל ולא למתקפת הטרור המתועבת של חמאס. אירווינג עצמו לא פירט.

קיירי אירווינג, דאלאס מאבריקס. Thearon W. Henderson, GettyImages
קיירי אירווינג/GettyImages, Thearon W. Henderson

כדורסלן דאלאס מאבריקס ידוע כבר שנים בציוצים המטורללים שלו, לעתים קרובות על תיאוריות קונספירציה בנושאים שונים. בעבר טען שהעולם הוא שטוח, אחר כך הדהד תאוריות רבות שמתנגדות לחיסוני קורונה ובשנתיים האחרונות, אחרי שהתאסלם, גם החל לשתף סרטונים עם תכנים אנטישמיים.

לפני כ-11 חודשים, כשעדיין שיחק בברוקלין נטס, הארגון השעה אותו ל-5 משחקים אחרי שקידם ספר וסרט שמציגים תיאוריות אנטישמיות, סירב להתנצל וספג ביקורת מהבעלים.

אירווינג זכה עם קליבלנד באליפות ב-2016, כששיחק לצדו של לברון ג'יימס. הוא שיחק גם בבוסטון וברוקלין, לפני שבחודש פברואר האחרון עבר בטרייד לדאלאס. הוא נחשב לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה בעשור האחרון וגם ייצג את נבחרות ארה"ב באליפות העולם ב-2014 ובאולימפיאדת 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully