וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "חברה שלי סירבה להתחתן איתי, לא תהיה לה הזדמנות שנייה"

כוכב העבר הפתיע וסיפר לפירס מורגן על הקשר עם הלנה סגר: "זה גרם לי להעריך אותה יותר, לא צריך חתיכת נייר כדי להוכיח שהיא שלי"

זלאטן איברהימוביץ' פורש מכדורגל ומקבל תשואות מהשחקנים ומאוהדי מילאן/אתר רשמי, SerieA

זלאטן איברהימוביץ' העניק אמש (חמישי) ריאיון נרחב לפירס מורגן וסיפק, כהרגלו, שלל מרגליות. אחד הנושאים המעניינים ביותר היה קשור למערכת היחסים הארוכה ביותר של חלוץ העבר האגדי - זו עם זוגתו הלנה סגר. השניים לא נשואים, אף שהם נמצאים במערכת יחסים למעלה מ-20 שנה.

"אין לך אישה, נכון?" תהה מורגן, וזלאטן השיב, משועשע: "לא, כי אני לא רוצה לאבד 50 אחוז מהכסף שלי. סתם, אני צוחק". לאחר הבדיחה, הגיעה האמת. לטענת כוכב העבר, "לפני שנתיים הצעתי לה נישואים, כי אחרי 20 שנה, הגיע לה להתחתן איתי".

להפתעתו העצומה, סגר סירבה ואמרה לו: "אני לא צריכה להתחתן איתך כדי להראות מי אני". התגובה של זלאטן היתה לא פחות מפתיעה: "זה די מגניב, כי אם את עושה דבר כזה, מבחינתי יש לי יותר כבוד אליך. זה אומר שאני לא צריך כל פעם לזכות בך מחדש".

עם זאת, זלאטן הבהיר: "היה לה צ'אנס אחד, היא לא תקבל הזדמנות שנייה. יש לה שני בנים ממני, זה גדול יותר מאשר להיות נשוי. אני לא צריך חתיכת נייר כדי להוכיח שהיא שלי".

זלאטן איברהימוביץ', הלנה סגר. Francesco Scaccianoce, GettyImages
זלאטן וסגר/GettyImages, Francesco Scaccianoce
הלנה סגר. Marco Luzzani, GettyImages
הלנה סגר ושני הילדים/GettyImages, Marco Luzzani

עוד על זלאטן איברהימוביץ'

סגר, המבוגרת מזלאטן ב-11 שנה, היא דוגמנית לשעבר ואשת עסקים מצליחה בכוחות עצמה. בעבר נשאלה מדוע לא רצתה להתחתן עם אחד מכוכבי הספורט הגדולים בעולם, והשיבה: "אם היינו מתחתנים, אולי זה היה פוגע לי בתחושת החופש. אני לא רוצה שיקטלגו אותי רק כאשת ספורטאי או מלכת יופי. אנשים לא יודעים כמה קשה עבדתי, למדתי ונלחמתי".

השניים נפגשו ב-2002, במגרש חניה במאלמו. "הוא חנה את הפרארי שלו כל כך גרוע, ומנע ממני לצאת עם המרצדס שלי", סיפרה סגר בעבר. "די באגרסיביות, אמרתי לו לזוז מהדרך. כנראה שהוא ראה משהו שאהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully