וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרובוקציית הפרארי של זלאטן לפפ: "אתה מתעסק איתי? לך ת**יין"

השבדי סיפר בריאיון המדובר לפירס מורגן על היחסים עם המאמן בברצלונה: "החניתי את הפרארי מול המשרד שלו. רוצה אש? אני אשרוף אותך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.10/ספורט1

הריאיון המלא של פירס מורגן עם זלאטן איברהימוביץ' ישודר הערב (חמישי) ולקראתו פרסם העיתונאי עוד קטע שבו החלוץ השבדי מספר על העימות עם פפ גווארדיולה בימיהם המשותפים בברצלונה (2009 עד 2011). המאמן הקטלאני הוריד אז את זלאטן לספסל והתגובה לא איחרה לבוא.

"זה לא היה עניין של חוסר יכולת", הסביר זלאטן למורגן. "הוא נפגע מכך שאמרתי לו שאני צריך מרחב פעולה ואמרתי איך אני רוצה לשחק". זלאטן טען כי הוא מבין שהמאמן קובע ונמצא תחת לחץ בתפקידו, אבל לגישתו הוא זכה ליחס לא הוגן מצד פפ. "אתה חייב להיות פתוח איתי, להיות ישיר כדי שנבין אחד את השני", אמר. "אחרי ארבעה משחקים על הספסל, התחלתי לעשות רעש. כי זה לא היה הוגן מבחינתי".

אז נזכר זלאטן כיצד פפ מנע ממנו ומשחקנים אחרים להגיע עם מכוניות היוקרה שלהם למתחם האימונים, אז כמובן "הבאתי את הפאקינג פרארי שלי. ידעתי שזה יגרום בעיה. החניתי את הרכב בדיוק מול המשרד שלו. אם אתה מרגיז אותי, לך ת**יין, זה העסק שלי. אמרתי: 'אם אתה מתעסק עם אש, אני אביא לך אש. אבל אני אשרוף אותך. הוא לא אמר כלום כי הוא התחמק ממני".

זלאטן איברהימוביץ' עם פפ גווארדיולה בברצלונה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
זלאטן איברהימוביץ' עם פפ גווארדיולה בברצלונה/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

במשך השנים נהנה השבדי להיכנס חזיתית במאמן שרשם הצלחות בברצלונה, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי, איתה זכה בטרבל בעונה שעברה. ב-2013 אמר עליו: "פפ מאמן מצוין. כאדם? הוא פחדן חסר ביצים". לאחר מכן הסביר שרק בגלל "ההחלטות הרעות של פפ לא זכינו בליגת האלופות" ובספרו כתב: "גווארדיולה הסתכל עלי ואיבדתי את זה לגמרי. חשבתי - הנה האויב שלי, מגרד בראש הקירח שלו. צעקתי עליו: "אין לך ביצים!" וכנראה שגם יותר מזה".

לגבי הפרארי, הסוכן המנוח מינו ראיולה, שהחתים את זלאטן בברצלונה ואז העביר אותו למילאן ולפריז סן ז'רמן, לקח לפני כמה שנים אחריות על הפרובוקציה כשאמר: "פפ תמיד אמר לזלאטן לגשת אליו אם יש לו בעיה או תלונה, אבל אז הוא התעלם ממנו ולא נתן לו לשחק. הוא אפילו לא אמר לו שלום. הוא עשה את אותו דבר גם למקסוול, אז אמרתי לזלאטן להחנות את הפרארי שלו בחניה של גווארדיולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully