וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים ישוב לסגל מכבי פ"ת, עידו לוי צפוי לפתוח בחדרה

עודכן לאחרונה: 6.10.2023 / 15:41

החלוץ החלים כמעט לחלוטין מהפציעה, מנגד הבלם התאושש מווירוס ואביטן ישמור על ה-11: "צריכים לייצר רצף חיובי" (שבת, 19:30)

מחזור 6הסתיים02/12/2023
הפועל חדרה
  • מדמון (21)
  • מדמון (54)
  • מדמון (59)
0
    מכבי פתח תקוה
    תקציר: מכבי פתח תקוה - בני סכנין 1:5/ספורט1

    הפועל חדרה

    הפועל חדרה השיגה במחזור הקודם ניצחון ליגה ראשון, ותנסה להמשיך במומנטום החיובי כשתארח מחר (שבת, 19:30) את מכבי פתח תקוה שנמצאת בכושר נפלא. בחדרה דיברו כל השבוע על החשיבות בהשגת נקודות נוספות בנסיון לברוח מהתחתית. הבלם עידו לוי שהיה בספק גדול למשחק בשל וירוס ערך היום אימון מלא והוא צפוי לשחק ולפתוח בהרכב. על פי התרגול באימון המסכם נראה שהמאמן ניסו אביטן ישמור על הרכב זהה ל-11 שפתחו בניצחון נגד מ.ס.אשדוד במחזור הקודם.

    "הרגשה טובה לעשות אימונים אחרי ניצחון, האווירה יותר טובה, ואני חושב שאנחנו צריכים לייצר רצף חיובי", אמר המאמן אביטן לקראת המשחק. "אנחנו מגיעים מאוד דרוכים למשחק מחר. יש לנו שחקנים טובים וקבוצה טובה, אנחנו רוצים לעשות רצף חיובי ולמשחק הקרוב יש חשיבות גדולה".

    על היריבה שנמצאת בכושר טוב: "מכבי פתח תקוה קבוצה טובה מאוד, הם פתחו את העונה בצורה מצוינת ואנחנו נותנים להם את הכבוד שמגיע להם. עדיין אנחנו חושבים שאצלנו בבית אנחנו צריכים לעשות תוצאה טובה".

    עידו לוי, הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
    בשורה חשובה לאביטן. עידו לוי/מאור אלקסלסי

    מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה, שמדורגת שלישית בטבלה וטרם נוצחה העונה, תצא מחר למשחק חוץ נגד הפועל חדרה ותנסה לרשום משחק נוסף ללא הפסד. העולה החדשה נראתה טוב כמעט בכל משחקיה מתחילת העונה ובקבוצה מאמינים שאפשר לחזור עם נקודות ממשחק החוץ.

    בקבוצה מתמודדים העונה עם מכת פציעות וגם מחר יחסר המאמן בני לם את מאור לוי וירדן כהן הפצועים. החלוץ טל בן חיים, שלא נכלל בסגל בשבוע שעבר, החלים כמעט לחלוטין מהפציעה בברכו וישוב מחר להתלבש עם הקבוצה.

    לם צפוי להמשיך במערך של שלושה בלמים, כאשר הדר פוקס, שזומן שוב לנבחרת הצעירה, יפתח לצידם של מואיז אדילהו ולורנזו פארמאטי במרכז ההגנה. בפתח תקוה שמחו מאוד לגלות הבוקר שהחלוץ הצעיר עידן טוקלומטי, שנמצא בכושר מצוין, זומן לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת צמד המשחקים נגד שוויץ וקוסובו.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
    בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
    מתמודד עם הפציעות. בני לם/דני מרון

    טריוויה

    * מכבי פתח תקוה כבשה רביעיות בשני המפגשים האחרונים עם הפועל חדרה: 1:4 בחוץ בפברואר 2022 ולאחר כשלושה חודשים 3:4 במשחק לפרוטוקל בפלייאוף התחתון אחרי הירידה הרשמית.

    * אחרי שהשיגה ניצחון בכורה ושמרה על שער נקי לראשונה אחרי 15 משחקי ליגה, הפועל חדרה תנסה לשבור גם את הרצף הביתי שעומד על 13 משחקים ללא ניצחון - מאז ה-1:3 על מכבי נתניה בנובמבר 2022 (כולל ארבעה הפסדים רצופים).

    * בדיוק כמו בעונת 2018/19, מכבי פתח תקוה בלתי מנוצחת אחרי חמישה מחזורים בליגת העל ובמאזנה תשע נקודות. גם אז יצאה למשחק חוץ במחזור השישי, הובסה בו (4:1 בבאר שבע) ובסיום העונה ירדה ללאומית.

    * גם ב-2016/17 נעצרה במחזור השישי עם תבוסה בבאר שבע (5:0) אחרי פתיחת עונה נטולת הפסדים, וב-1992/93 פתחה עם 11 נקודות מתוך 15 ואז הפסידה לראשונה לבית"ר ירושלים 2:0 בחוץ. שתי אלה שעצרו אותה המשיכו לאליפות.

    * הפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה הצליחה לעבור גם את המחזור השישי בליגה הבכירה בלי להפסיד הייתה אי שם ב-1970/71, אז החלה עם ארבע תוצאות תיקו רצופות, ניצחה במחזור החמישי ואז הוסיפה 3:3 מול בית"ר ירושלים בשישי. היא הפסידה לראשונה במחזור השביעי (1:0 לבני יהודה) ובתום העונה ירדה ליגה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לוי
    אצטדיון: נתניה

    משחקי המחזור השישי:

    שבת, 18:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט3)
    שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
    שבת, 19:30: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה
    שבת, 19:45: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט1)
    שבת, 20:00: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט2)
    ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully