וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאילי, טוקלומטי וגיל כהן זומנו לראשונה לסגל נבחרת ישראל

כוכבי הנבחרת הצעירה הוקפצו לבוגרת בעקבות הפציעות של סולומון, עבדה, חזיזה ולמקין לקראת שוויץ וקוסובו. אבישי כהן חזר, גם קינדה ותורג'מן בפנים, ג'אבר ומלמד בחוץ

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

לאחר ההודעה המצערת בדבר פציעתו של מנור סולומון, שלמעשה סיים את קמפיין מוקדמות היורו, פורסם היום (שישי) הסגל של נבחרת ישראל למשחקים החשובים מול שוויץ (חמישי, 21:45, בלומפילד) וקוסובו (ראשון הבא, 21:45, אצטדיון פאדיל ווקרי בפרישטינה). מי שקיבלו זימון בכורה הם ענאן חלאילי ממכבי חיפה, עידן טוקלומטי ממכבי פתח תקוה וגיל כהן ממ.ס. אשדוד - שלושתם כוכבי הנבחרות הצעירות.

כזכור, פרט לסולומון חסרים גם ליאל עבדה ודולב חזיזה בכנפיים, כך ששגיב יחזקאל אמור להמשיך לקבל הזדמנויות בתפקיד בו הוא משחק גם בקבוצתו החדשה אנטליאספור. גם גבי קניקובסקי, כובש שער הניצחון לרשת בלארוס, וגדי קינדה מיועדים להיאבק על המקום בהרכב.

שון גולדברג, שהחמיץ את המשחק מול בלארוס בגלל פציעה, נכלל בסגל בעוד סתיו למקין שהחליף אותו סובל מפציעה שמנעה ממנו להשתתף במשחקיה האחרונים של שחטאר דונייצק ולכן נעדר. אבישי כהן ממכבי תל אביב חזר לסגל שבו נכלל בפעם האחרונה בחודש יוני.

בהתקפה החליטו אלון חזן ויוסי בניון ללכת על אותם חלוצים - שון וייסמן, דור תורג'מן, תאי בריבו ודין דוד - ולא עם גיא מלמד שהחל נהדר את העונה בהפועל חיפה. מחמוד ג'אבר שהיה בסגל בחודש שעבר נותר בחוץ.

שגיב יחזקאל באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
תפקיד מפתח לאור החסרונות. שגיב יחזקאל/אודי ציטיאט

המנהל המקצועי, יוסי בניון: "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה מלאי אמונה שנצליח לעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו. נחסר את מנור סולומון ומעל לכל נאחל לו החלמה מהירה, אבל יש לנו את כל הכלים שרצינו ואנחנו בטוחים שכל שחקן יעשה הכל לטובת ההצלחה של הנבחרת. יחד עם בלומפילד מלא, תומך ומאוחד, נשאף כמו תמיד לשמח את כולם. אני רוצה לציין את שיתוף הפעולה הפורה שלי ושל אלון חזן עם מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון, שרואה את חשיבות ההצלחה של הנבחרת הבוגרת במשימה הלאומית להעפיל ליורו 2024. לא מעט שחקנים שהיו חלק מההצלחה הגדולה באליפות אירופה - חצי גמר והכרטיס למשחקים האולימפיים - עשו קפיצה איכותית בהדרכתו ועל אף שהיו יכולים להיות בנבחרת הצעירה יהיו אתנו עד להשגת היעד".

הסגל המלא:

שוערים: עומרי גלזר, דניאל פרץ, יואב ג'רפי.

הגנה: מיגל ויטור, גיל כהן, אופיר דוידזאדה, אלי דסה, רוי רביבו, אבישי כהן, שון גולדברג.

קישור: אוסקר גלוך, מוחמד אבו פאני, דור פרץ, נטע לביא, גדי קינדה, רמזי ספורי, גבי קניקובסקי, שגיב יחזקאל.

התקפה: שון וייסמן, ענאן חלאילי, תאי בריבו, דור תורג'מן, עידן טוקלומטי, דין דוד.

עוד בוואלה!

מכה לנבחרת ישראל: סולומון יחמיץ את המשחקים מול שוויץ וקוסובו

לכתבה המלאה

המשך הקמפיין של הנבחרת

12 באוקטובר: ישראל - שוויץ
15 באוקטובר: קוסובו - ישראל
18 בנובמבר: ישראל - רומניה
21 בנובמבר: אנדורה - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully