וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לנבחרת ישראל: סולומון יחמיץ את המשחקים מול שוויץ וקוסובו

4.10.2023 / 18:04

אחרי פציעתו של עבדה שלא יקח חלק בצמד המפגשים במוקדמות יורו 2024, גם שחקן הכנף של טוטנהאם הצטרף ולא יהיה זמין עבור חזן שיהיה בלי שני הכלים ההתקפיים העיקריים שלו. הישראלי של התרנגולים נפצע בברכו באימון ויש חשש גדול לקרע במיניסקוס. צפוי להיעדר 3 חודשים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.10/ספורט1

נבחרת ישראל תפגוש בשבוע הבא את שוויץ (12.10) ואת קוסובו (15.10) לשני משחקים קריטיים בקמפיין מוקדמות יורו 2024. אחרי הפציעה של ליאל עבדה שלא יוכל לקחת חלק במשחקים עד סוף הקמפיין, הערב (רביעי) אלון חזן התבשר על מכה נוספת שנפלה על הנבחרת הלאומית כשמנור סולומון נפצע באימון טוטנהאם ולא יוכל לקחת חלק בשני המשחקים החשובים.

שחקן הכנף הישראלי נפגע בברך במהלך האימון של קבוצת הפרמיירליג, וכעת יש חשש גדול לקרע במיניסקוס. בקרוב יחליטו במועדון יחד עם סולומון האם יעבור ניתוח, דבר שיגרום להיעדרותו מהמגרשים לתקופה של לפחות 3 חודשים.

כזכור, סולומון חווה פציעה די קשה בברכו גם בפתיחת העונה הקודמת באוגוסט, יומיים לאחר שעלה כמחליף להופעת הבכורה בפולהאם נגד ליברפול במחזור הפתיחה. הוא נעדר לתקופה ארוכה וחזר רק לחלק השני של העונה בתחילת ינואר אחרי חמישה חודשים של שיקום.

מנור סולומון באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
הצטרף לעבדה ולא יהיה בסגל הנבחרת. סולומון/אודי ציטיאט

אחרי צמד המשחקים בפגרת הנבחרות הקרובה, נבחרת ישראל תארח את נבחרת רומניה (18.11) ותצא למשחק חוץ במחזור הסיום של הקמפיין מול אנדורה (21.11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully