וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: "יש עליי לחץ מהיום שהגעתי, אני מתמודד עם הרבה דברים"

4.10.2023 / 7:20

גארד הפועל ת"א אחרי הניצחון בפתיחת היורוקאפ: "הקבוצה ידעה שאני לא 100% פה, הצלחתי לעזור". הורד שואף ל"לדברים גדולים", מנפורד: "אם הקהל שלנו לא באולם, אנחנו לא משחקים"

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

הפועל תל אביב שמה מאחוריה את מאורעות השבוע האחרון ופתחה בסערה אמש (שלישי) את היורוקאפ עם ניצחון משכנע 73:100 על צדביטה לובליאנה הסלובנית. כעת האדומים יתפנו גם לתחילת דרכם בליגת העל ביום ראשון, עם משחק ביתי נגד הפועל גליל עליון. לפני המשחק גילתה הפועל כי תצטרך להסתדר ללא קייל אלכסנדר, שחקן החיזוק היקר ביותר שלה, בנוסף לג'ון הולנד שישוב בסוף השבוע לאימונים לראשונה מאז הצטרף לקבוצה. אלכסנדר חש ברע בשעות הבוקר, בצהריים מצבו החמיר והוא לא היה כשיר להשתתף במשחק.

עם אווירה חמה ביציעים, התנפלה הפועל תל אביב על הקבוצה של סימונה פיאנג'יאני, ברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ולא נתנה ליריבה לחזור. חמישה שחקנים קלעו עבור האדומים בספרות כפולות כשקסבייר מנפורד מוביל עם 21 נקודות ותומר גינת וג'יילן הורד מוסיפים 18 כל אחד. הורד זכה בסיום לשבחים על דקות נהדרות שלו ועל כך שביחד עם עידן זלמנסון וגינת, השלושה הצליחו לחפות על חסרונו של אלכסנדר.

"השנה שעברה הייתה הראשונה שלי מעבר לים, קצת התקשיתי בהתחלה, היו לי משחקים טובים אבל לא הייתי עקבי. ברגע שהעונה נגמרה ראיתי הרבה וידאו ואז התחלתי לעבוד על עקביות, רציתי לעבוד על הביטחון שלי. אם אני בטוח בעצמי, אני חושב שאני יכול לעשות דברים גדולים", סיפר הורד. "המטרה העיקרית שלי היא לזכות באליפות וביורוקאפ, אבל באופן אישי אני רוצה לזכות בתואר השחקן השישי של העונה ושחקן ההגנה של העונה".

תומר גינת לצד ג'יילן הורד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הציב מטרות גבוהות. הורד עם תומר גינת/ברני ארדוב

ה-מהלך של הערב: צפו באליי אופ של בראון להורד

שחקן הפועל תל אביב ג'יילן הורד מטביע מול צדביטה לובליאנה/ספורט1

שחקן נוסף שרשם משחק טוב היה ג'ייקובן בראון, שקלע 15 נקודות והוסיף 8 אסיסטים. הגארד ניתח את הערב בעמימות אופיינית: "בשבילי זה היה משחק נהדר. אני מתמודד עם הרבה דברים אישיים, אבל הצלחתי לעזור לקבוצה שלי. הם עשו עבודה נהדרת, הם ידעו שאני לא 100% פה מבחינה מנטלית וקייל לא היה יכול לשחק, אז 'הבן אדם הבא' הרים את עצמו. זה האופי של הקבוצה הזאת, אני מקווה שנוכל לבנות על זה לעתיד".

בראון נשאל על מידת הלחץ שיש עליו העונה: "תמיד יש לחץ עליי, מהיום הראשון שהגעתי לישראל, גלבוע, ירושלים ועכשיו כאן. אפילו במדינות שונות, בתיכון, במכללה. תמיד הייתי מנהיג ואני בונה על זה. אני שם הרבה דברים על הגב שלי, אני לא נופל, זה מה שהופך אותי למי שאני. עברתי הכל. אני מוכן להכל".

עוד בוואלה!

פרנקו מרוצה: "לא ידעתי מה נקבל היום, ההכנה הייתה משובשת"

לכתבה המלאה
ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב התנפלה על הסלובנים. ג'ייקובן בראון/ברני ארדוב

קסבייר מנפורד הוסיף מצדו על המשחק ועל המטרות של הפועל לעונה זו: "הבנו לפני המשחק שקייל בחוץ ואנחנו יודעים שגם ג'ון בחוץ, עשינו עבודה טובה בחיפוי עליהם. עשינו הרבה מאמץ היום, הקהל דחף אותנו קדימה והרים אותנו. אנחנו קבוצה שונה מהעונה שעברה, הרבה שחקנים יכולים לעשות הרבה דברים, שחקנים יכולים לשחק בעמדות שונות, בעיקר בריאן (אנגולה) וג'יילן. שחקנים יכולים לעשות דברים שונים, אפשר להשתמש בזה לטובתנו".

מנפורד נשאל על מאורעות השבוע שעבר וההחלטה של הקבוצה לא לעלות לדרבי בחצי גמר גביע ווינר: "הקהל שלנו מביא הרבה אנרגיות, ואם הם לא באולם אנחנו לא משחקים. זה היה דבר גדול בשבילנו כמועדון, לתמוך בקהל שלנו, אנחנו ביחד כאדם אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully