וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכיחו את הדרבי: הפועל תל אביב דרסה 73:100 את צדביטה לובליאנה

האדומים התאוששו במחזור הפתיחה של היורוקאפ. 5 שחקנים קלעו בספרות כפולות, מנפורד (21 נק' ו-6 אס'), הורד (18 נק' ו-8 ריב') וגינת (18 נק' ו-8 ריב') בלטו

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

הפועל תל אביב הגיעה הערב (שלישי) למחזור הפתיחה של היורוקאפ בידיעה שהמטרה העיקרית, מלבד להשכיח את סאגת האוהדים בדרבי התל אביבי בגביע ווינר, היא לפתוח את הקמפיין האירופי ברגל ימין, וכך גם היה. מהרגע הראשון האדומים השתלטו על העניינים ועם ניצחון 73:100 על צדביטה לובליאנה, יצאו עם ידם על העליונה, רגע לפני פתיחת העונה בליגה המקומית.

ללא קייל אלכסנדר החולה וג'ון הולנד הפצוע, קסבייר מנפורד פתח את המשחק בסערה (21 נק' ו-6 אס') ועם 8 נקודות מהירות העלה את האדומים ליתרון. הסלובנים הצליחו לצמצם את הפער, אבל 5 רצופות של ג'יילן הורד (18 נק' ו-8 ריב') סידרו יתרון של 11, לפני שהאורחת צימקה ל-28:21 בסוף הרבע הראשון. בריאן אנגולה (11 נק') בבכורה שלו באירופה באדום ומשחקו השני הרשמי בכלל בהפועל, הגדיל את היתרון ל-13 והפער הדו ספרתי נשמר כמעט לאורך כל החצי הראשון. ג'ייקובן בראון (15 נק' ו-8 אס') להט עם חדירות עד הטבעת והאדומים ירדו להפסקה ביתרון 36:48.

צמד הישראלים, תומר גינת (18 נק' ו-8 ריב') ועידן זלמנסון (7 נק' ו-10 ריב'), חגגו בצבע של היריבה הסלובנית וההפרש שוב צמח ל-15 בשיא. גם הורד בהצגה בהגנה עלה לדו ספרתי בנקודות והצטרף למנפורד, אנגולה, גינת ובראון עם 55:71 בסוף הרבע השלישי. הדומיננטיות המשיכה לרבע האחרון עם התקפה אדירה של האדומים הגדילו את היתרון עד הסיום עם 73:100 וניצחון חשוב בפתיחת העונה האירופית של הפועל.


קלעו להפועל תל אביב: קסבייר מנפורד (6 אס') 21, תומר גינת (8 ריב') וג'יילן הורד (8 ריב') 18 כ"א, ג'ייקובן בראון (8 אס') 15, בריאן אנגולה 11, עידן זלמנסון (10 ריב') 7, גיל בני ובר טימור 5 כ"א. גיל שטרנברג, אייל הראל ויונתן רבינוביץ' שותפו ולא קלעו.

קלעו לצדביטה לובליאנה: ג'סטין קובס (6 אס') 15, יאקה בלאזיץ' (5 ריב') 13, קרלו מטקוביץ' ודי ג'יי סטיוארט 11 כ"א, שון ארמנד וגרגור גלאס 9 כ"א, אמאדו סואו 4, לוקה סצ'וקה 1. שון ג'ונס, אלכסנדר ששקוב וניקולה ראדיצ'ביץ' שותפו ולא קלעו.

תומר גינת לצד ג'יילן הורד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חגגו על לובליאנה. גינת והורד/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

דני פרנקו פתח בחמישייה עם קסבייר מנפורד, בריאן אנגולה, תומר גינת, ג'ייקובן בראון ועידן זלמנסון כשהאדומים עלו ליתרון 0:5 מהיר. מנפורד הוסיף שלשה והגדיל את היתרון לפני שקרלו מטקוביץ' סחט סל ועבירה וצימק ל-3 בלבד. מנפורד המשיך ללהוט עם עוד צליפה מחוץ לקשת, אנגולה הוסיף 2 מהעונשין והיתרון האדום נשמר לפני פסק זמן של האורחת. בראון חזר נהדר מפסק הזמן והגדיל את היתרון לדו ספרתי, עד שיאקה בלאזיץ' ושון ארמנד צימקו עם שתי שלשות רצופות של הסלובנים. ג'יילן הורד עלה לדקות ראשונות והוסיף נקודות מתחת לטבעת ועם סל ועבירה הגדיל ליתרון שיא של 11. הסלובנים צמצמו והפועל ביתרון 21:28.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בריאן אנגולה הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פתחו בסערה. אנגולה/ברני ארדוב

רבע 2

אנגולה היה רשום על הנקודות הראשונות של המארחת בפתיחת הרבע השני, גינת הוסיף ושוב הפער צמח לדו ספרתי. בר טימור הוסיף נקודות ראשון בדרך ליתרון שיא של 13, אבל ג'סטין קובס צמצם נזקים מהצבע. די ג'יי סטיוארט עצר הריצה של הפועל, מנפורד עלה לדו ספרתי, בראון הצטרף אליו והיתרון צמח ל-14. זלמנסון הצטרף לחגיגה, סטיוארט צלף מחוץ לקשת ואיבודי כדור של האדומים כמעט עלו להם ביתרון הדו ספרתי, אך המחצית הסתיימה ב-36:48.

ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הבולט במחצית הראשונה. בראון/ברני ארדוב

רבע 3

מטקוביץ' פתח את החצי השני עם הנקודות של האורחת, אנגולה הגיב עם שלשה וגינת הגדיל את היתרון האדום. ארמנד הוריד את ההפרש לחד ספרתי, אבל גינת וזלמנסון שיתפו פעולה נהדר ועם אסיסטים אחד לשני החזירו את הדומיננטיות בצד של פרנקו. הורד הקפיץ את האולם אחרי אסיסט יפה מבראון והטבעה גדולה של הסנטר שהגדיל את הפרש לשיא של 15. מנפורד סוף סוף חזר לקלוע מאז תחילת הרבע השני והפועל ירדה ביתרון 55:71 לקראת הרבע האחרון.

בר טימור הפועל תל אביב. ברני ארדוב
למרות רבע 3 צמוד יותר, היתרון נותר אדום. טימור/ברני ארדוב

רבע 4

הורד פתח את הרבע האחרון עם התעופפות לטבעת והיתרון צמח ל-20. ריצת 0:9 אדומה עם שלשה של גיל בני נעצרה על ידי גרגור גלאס. מנפורד צלף מהשלוש פעמיים, מטקוביץ' הוסיף מהצבע, אבל הירוקים לא היוו יריב מול ההתקפה האדירה של פרנקו עם יכולת נהדרת של הורד בצבע. שלשה של טימור הביאה את הפועל ל-100 נקודות, קובס קלע בחוסר אונים מהקו והאדומים עם ניצחון גדול בפתיחת העונה ביורוקאפ - 73:100 על הסלובנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully