וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו מרוצה: "לא ידעתי מה נקבל היום, ההכנה הייתה משובשת"

3.10.2023 / 22:47

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה-73:100 על לובליאנה ביורוקאפ: "הורד מראה הרבה יותר מהעונה שעברה". פיאניג'יאני: "שמח לחזור לישראל, זה הפער בין הקבוצות"

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

לראשונה מאז הדרבי בחצי גמר גביע ווינר שפוצץ, הפועל תל אביב שבה הערב (שלישי) לפרקט בדרייב אין ועשתה זאת בסטייל. האדומים שחולמים לפחות לשחזר את המסע מהעונה שעברה לרבע גמר היורוקאפ החלו את דרכם במפעל עם 73:100 מרשים על צדביטה לובליאנה במחזור הפתיחה.

המאמן המנצח דני פרנקו סיכם: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה היום. משחק ראשון בבית, פתיחת עונה אחרי הכנה שהשתבשה, לא ידעתי איך נופיע. הרגשתי שלא היה לנו מספיק זמן ושעוד לא התחברנו מספיק. אני שמח שהשחקנים הרימו את המשחק שלהם, הבנו לפני המשחק שקייל אלכסנדר חולה ולא יכול לשחק, זה לא משהו שאתה רוצה לשמוע לפני פתיחת היורוקאפ. הדבר הכי קשה היה לעשות את זה על המגרש, ואני שמח מאוד שהם עשו את זה".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב לצד סימונה פיאניג'אני מאמן צדביטה לובליאנה. ברני ארדוב
שני המאמנים היחידים שלקחו אליפות בהפועל ירושלים. פרנקו ופיאניג'יאני/ברני ארדוב

על ההתקדמות של ג'יילן הורד אמר: "בעונה שעברה המשולש של תומר גינת, ג'יי פי טוקוטו וג'יילן הורד לא עשה טוב לטוקוטו, ולא טוב לג'יילן. הזגזוג בין שניהם לא עשה טוב לאף אחד משניהם. התחושה הייתה שיש בו הרבה יותר ממה שהוצאנו בשנה שעברה, אני שמח שהוא מראה את זה. יש לו דרך ארוכה להיות יותר יעיל, למנן את עצמו ולא לנסות להוכיח דברים כאלה ואחרים. יש לו קליעה יותר טובה לשלוש, אבל כשאתה מנסה להדביק את הכל ביחד בזמן קצר לא קל. הוא יכול לתת לנו גם בעמדה מספר 3".

"גם כשאתה חושב שאתה מכיר את הקבוצה, לא ידעתי מה נקבל היום. עברו פה עשרה ימים מעניינים, ניצחנו את כל המשחקים בגביע ווינר ולא זכינו. לעידן זלמנסון היה לו אפקט משמעותי על המשחק. כשחסרים לך שחקנים חדשים יש כוח להמשכיות. החיבור בין השחקנים הוא גדול מסך חלקיו. היום ג'ייקובן בראון, אקסבייר מנפורד והורד באו ונתנו את מה שבנינו בתקופה האחרונה. סביבם צריך להכניס את החבר'ה החדשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סימונה פיאנג'יאני מאמן צדביטה לובליאנה. ברני ארדוב
שמח לחזור לישראל. פיאניג'יאני/ברני ארדוב

המאמן המפסיד סימונה פיאניג'יאני, לשעבר בהפועל ירושלים, סיכם: "אני שמח להיות פה בישראל שוב, זאת אחת הפעמים היחידות שאני שמח לראות עיתונאים גם. ברכות להפועל, הם עשו את מה שציפיתי מפתיחת המשחק, אמרתי בראיון לפני המשחק שנצטרך לעמוד ברבע הראשון, לא לאבד כדורים ולהישאר במשחק, זה מה שלא עשינו. איבדנו 10-11 כדורים ברבע הראשון, ידעתי שאנחנו לא מוכנים לצאת מזה".

"ניסיתי לשים שחקנים שלא התאמנו או חבר'ה צעירים מאוד, כל הסיטואציה הזאת עם שחקנים מחוץ לעמדה שלהם. ניסיתי להישאר במשחק, אבל בסוף זה הפער בין הקבוצות, רואים את התיאום אצלם. המטרה שלי כעת היא לבנות משהו ולתמוך בהם כי בראשון אנחנו נגד הכוכב האדום בלגרד ואז נגד בדאלונה. אסור לאבד ביטחון כי אנחנו בהתחלה של מסע ארוך. נצטרך רמה אנרגטית אחרת כדי לשחק בשני המפעלים הללו".

"אני לא יודע אם הפער הזה יצטמצם בעתיד, אני עוד לא יודע מה הפוטנציאל שלנו. אנחנו נגלה את זה שבוע אחרי שבוע, ג'סטין קובס הוא השחקן היחיד שלנו שהיה ברמה הזאת ויאקה בלאזיץ' כמובן. כל האחרים - אנחנו עוד לא יודעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully